Audi otevře svůj první luxusní “chrám nabíjení”. Řidiči tam mohou dobít i sebe

  • Audi otevírá unikátní koncepci nabíjecího hubu
  • Nabíječky budou mít výkon 320 kW a vlastní obří baterii
  • Součástí centra bude salónek a další doplňkové služby
Audi Charging Hub

Audi Charging Hub, ilustrační obrázek | foto: Audi

Příští týden otevře Audi v německém Norimberku nový koncept nabíjení s možností rezervací nabíjecího stání a salónkem. Pilotní projekt má otestovat nabíjecí řešení budoucí poptávky po infrastruktuře elektromobilů, zejména v těch městských oblastech, kde nemusí mít řidiči přístup k domácímu nabíjení.

Audi buduje vlastní síť nabíjecích stanic

Audi je automobilka, která je dlouhodobě synonymem luxusu a výkonu. Letos v létě automobilka oznámila svojí strategii elektrifikace, která zahrnuje ukončení výroby spalovacích vozů do roku 2033. V současné době Audi vyrábí řadu elektromobilů Audi e-tron a také plug-in hybridní automobily. Do firemní nabídky patří například elektromobily Q4 e-tron SUV nebo nový model RS e-tron GT.

V očekávání stále rostoucí skupiny řidičů Audi EV a uživatelů elektromobilů obecně, začalo Audi plánovat nová opatření, pomocí nichž může udržet elektromobily nabité bez ohledu na to, kde žijí jejich majitelé.

Součástí nové strategie jsou modulární kontejnerové kostky, které lze kombinovat a vytvářet nabíjecí centra, která lze snadno sestavit a vytvářet libovolné půdorysy. Pro otestování nové technologie otevírá Audi pilotní projekt nabíjecího centra s elegantním salónkem a rozvozem jídla.


Doporučujeme: Audi vyvinulo speciální e-tron pro brutální závody. Posvětil ho i slavný Ken Block


Audi Charging Hub bude fungovat i v noci

Audi Charging Hub bude fungovat i v noci | foto: Audi

První Audi hub bude v Norimberku

První nabíjecí centrum Audi v Norimberku se skládá z šesti rezervovatelných rychlonabíjecích bodů, z nich každý nabízí výkon až 320 kW, salónku pro odpočinek a venkovní terasy. Podle Audi bude každý den mezi 10. a 19. hodinou k dispozici zaměstnanec, který se bude starat o přání návštěvníků. Nabíjecí stánky a salónek budou přístupné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Mimo to Audi nabídne výměnnou stanici pro baterie elektrokol, službu zapůjčení elektrických skútrů, informace o produktech Audi a testovací jízdy ve vozech Q4 e-tron a RS e-tron GT.

Vzhledem k tomu, že nabíjecí kostky mají vlastní úložiště energie s kapacitou 2,45 MWh, vyžadují pouze snadno dostupné připojení k výkonu 200 kW. Společně s 30 kW solární energie ze střechy, bude toto připojení dostatečné, aby byly zásoby energie neustále k dispozici. Audi počítá s denním nabitím přibližně 80 elektromobilů. Každý, kdo využívá smlouvu Audi pro ultra rychlé nabíjení, bude mít možnost nabíjet za cenu 31 eurocentů za 1 kWh (zhruba 7,8 Kč).

Nepůjde o poslední nabíjecí centrum v Německu

Audi chce pilotní nabíjecí centrum využít k otestování rezervačních funkcí a zároveň získá informace od zákazníků, týkající se dobíjení. Německá automobilka chce také získat údaje o nejčastějších časech využití, aby podle nich plánovala služby v budoucích nabíjecích centrech, které postaví v dalších oblastech Německa.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Audi otevře svůj první luxusní “chrám nabíjení”. Řidiči tam mohou dobít i sebe

  • Audi otevírá unikátní koncepci nabíjecího hubu
  • Nabíječky budou mít výkon 320 kW a vlastní obří baterii
  • Součástí centra bude salónek a další doplňkové služby
Audi Charging Hub

Audi Charging Hub, ilustrační obrázek | foto: Audi

Příští týden otevře Audi v německém Norimberku nový koncept nabíjení s možností rezervací nabíjecího stání a salónkem. Pilotní projekt má otestovat nabíjecí řešení budoucí poptávky po infrastruktuře elektromobilů, zejména v těch městských oblastech, kde nemusí mít řidiči přístup k domácímu nabíjení.

Audi buduje vlastní síť nabíjecích stanic

Audi je automobilka, která je dlouhodobě synonymem luxusu a výkonu. Letos v létě automobilka oznámila svojí strategii elektrifikace, která zahrnuje ukončení výroby spalovacích vozů do roku 2033. V současné době Audi vyrábí řadu elektromobilů Audi e-tron a také plug-in hybridní automobily. Do firemní nabídky patří například elektromobily Q4 e-tron SUV nebo nový model RS e-tron GT.

V očekávání stále rostoucí skupiny řidičů Audi EV a uživatelů elektromobilů obecně, začalo Audi plánovat nová opatření, pomocí nichž může udržet elektromobily nabité bez ohledu na to, kde žijí jejich majitelé.

Součástí nové strategie jsou modulární kontejnerové kostky, které lze kombinovat a vytvářet nabíjecí centra, která lze snadno sestavit a vytvářet libovolné půdorysy. Pro otestování nové technologie otevírá Audi pilotní projekt nabíjecího centra s elegantním salónkem a rozvozem jídla.


Doporučujeme: Audi vyvinulo speciální e-tron pro brutální závody. Posvětil ho i slavný Ken Block


Audi Charging Hub bude fungovat i v noci

Audi Charging Hub bude fungovat i v noci | foto: Audi

První Audi hub bude v Norimberku

První nabíjecí centrum Audi v Norimberku se skládá z šesti rezervovatelných rychlonabíjecích bodů, z nich každý nabízí výkon až 320 kW, salónku pro odpočinek a venkovní terasy. Podle Audi bude každý den mezi 10. a 19. hodinou k dispozici zaměstnanec, který se bude starat o přání návštěvníků. Nabíjecí stánky a salónek budou přístupné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Mimo to Audi nabídne výměnnou stanici pro baterie elektrokol, službu zapůjčení elektrických skútrů, informace o produktech Audi a testovací jízdy ve vozech Q4 e-tron a RS e-tron GT.

Vzhledem k tomu, že nabíjecí kostky mají vlastní úložiště energie s kapacitou 2,45 MWh, vyžadují pouze snadno dostupné připojení k výkonu 200 kW. Společně s 30 kW solární energie ze střechy, bude toto připojení dostatečné, aby byly zásoby energie neustále k dispozici. Audi počítá s denním nabitím přibližně 80 elektromobilů. Každý, kdo využívá smlouvu Audi pro ultra rychlé nabíjení, bude mít možnost nabíjet za cenu 31 eurocentů za 1 kWh (zhruba 7,8 Kč).

Nepůjde o poslední nabíjecí centrum v Německu

Audi chce pilotní nabíjecí centrum využít k otestování rezervačních funkcí a zároveň získá informace od zákazníků, týkající se dobíjení. Německá automobilka chce také získat údaje o nejčastějších časech využití, aby podle nich plánovala služby v budoucích nabíjecích centrech, které postaví v dalších oblastech Německa.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."