Když se objevily špionážní záběry testování německého vozu, zdálo se, že byla objevena nová varianta Porsche Taycan. Řada fanoušků se domnívala, že jde o sportovní verzi GT elektrického sedanu, nicméně teď už víme, že zas takové pozdvižení kvůli tomu dělat nemusíme – jde jen o facelift s nejspíše jen mírným vylepšením specifikací.
Pozornosti neuniklo výrazné maskování přední části vozu a velký senzor umístěný na střeše nad čelním sklem vozu. V následné aktualizaci článku, který přinesl server Motor1, bylo upřesněno, že se nedíváme na Taycan GT, ale na facelift stávajícího sedanu. Porsche se věnuje také verzi Cross Turismo. Boční pohled odhalil ochrannou klec a sportovní sedadlo v interiéru. Tyto bezpečnostní prvky bývají u Porsche součástí testování a u sériového provedení se nenachází.
Kola testovaného vozu Porsche Taycan (2023) mají líbivý design s pěti paprsky a výraznými výřezy odhalujícími masivní žluté třmeny keramických brzd. Záď je zakončena pevným křídlem, které vozu dodává agresivnější vzhled. Pod nárazníkem se skrývají lamely difuzorů. Úpravy naznačují, že Porsche připravuje změny, ale konkrétní identita vozu zůstává tajemstvím. I když značka nabízí řadu variant svých elektromobilů, sportovního GT se zákazníci zatím nedočkali.
Čtěte také: Porsche dnes vstoupilo na burzu! Automobilka tak chce financovat další vývoj elektromobilů
Přesto se fanoušci značky nenudí. Model Porsche Taycan Turbo S vytvořil na severní smyčce Nürburgringu nový rekord na kolo v kategorii elektromobilů. Okruh o délce 20,8 km Taycan prolétl za 7 minut a 33,3 sekund. To stačilo na převzetí titulu od Tesly Modelu S, která stejnou vzdálenost zvládla za 7:35.
Současně dochází k dalšímu vylepšování Taycanu. Díky aktualizaci softwaru se u elektromobilu německé stáje výrazně prodlužuje dojezd. Americká agentura pro ochranu životního prostředí EPA odhaduje zvýšení dojezdu modelu Taycan Turbo Cross Turismo z původních 328 km na 375 km.
Když se objevily špionážní záběry testování německého vozu, zdálo se, že byla objevena nová varianta Porsche Taycan. Řada fanoušků se domnívala, že jde o sportovní verzi GT elektrického sedanu, nicméně teď už víme, že zas takové pozdvižení kvůli tomu dělat nemusíme – jde jen o facelift s nejspíše jen mírným vylepšením specifikací.
Pozornosti neuniklo výrazné maskování přední části vozu a velký senzor umístěný na střeše nad čelním sklem vozu. V následné aktualizaci článku, který přinesl server Motor1, bylo upřesněno, že se nedíváme na Taycan GT, ale na facelift stávajícího sedanu. Porsche se věnuje také verzi Cross Turismo. Boční pohled odhalil ochrannou klec a sportovní sedadlo v interiéru. Tyto bezpečnostní prvky bývají u Porsche součástí testování a u sériového provedení se nenachází.
Kola testovaného vozu Porsche Taycan (2023) mají líbivý design s pěti paprsky a výraznými výřezy odhalujícími masivní žluté třmeny keramických brzd. Záď je zakončena pevným křídlem, které vozu dodává agresivnější vzhled. Pod nárazníkem se skrývají lamely difuzorů. Úpravy naznačují, že Porsche připravuje změny, ale konkrétní identita vozu zůstává tajemstvím. I když značka nabízí řadu variant svých elektromobilů, sportovního GT se zákazníci zatím nedočkali.
Čtěte také: Porsche dnes vstoupilo na burzu! Automobilka tak chce financovat další vývoj elektromobilů
Přesto se fanoušci značky nenudí. Model Porsche Taycan Turbo S vytvořil na severní smyčce Nürburgringu nový rekord na kolo v kategorii elektromobilů. Okruh o délce 20,8 km Taycan prolétl za 7 minut a 33,3 sekund. To stačilo na převzetí titulu od Tesly Modelu S, která stejnou vzdálenost zvládla za 7:35.
Současně dochází k dalšímu vylepšování Taycanu. Díky aktualizaci softwaru se u elektromobilu německé stáje výrazně prodlužuje dojezd. Americká agentura pro ochranu životního prostředí EPA odhaduje zvýšení dojezdu modelu Taycan Turbo Cross Turismo z původních 328 km na 375 km.