VW ID. Buzz v losím testu příjemně překvapil. Na ostřejší jízdu ale zapomeňte

  • Slalom a losí test patří mezi tradiční série bezpečnostních testů
  • Jak si vedl elektromobil Volkswagen ID. Buzz, který patří mezi velká MPV?
  • Jeho výsledky nepatří k nejhorším, ale prostor ke zlepšení by se našel
Volkswagen ID.Buzz

Volkswagen ID. Buzz | foto: Volkswagen

Dodávky a větší rodinná MPV nejsou většinou populární pro své sportovní schopnosti. Jejich velká a často neforemná karoserie jsou pravým opakem od sportovního chování a jsou laděná více do komfortu a pohodlí. To stejné lze prohlásit o elektrickém MPV Volkswagenu, modelu ID. Buzz. Možná tak nakonec budete překvapení, jak si vůz vedl ve slalomu a losím testu.

Volkswagen ID. Buzz v testu slalomu a losím testu

Nejprve byl elektrický Volkswagen ID. Buzz postaven na testovací dráhu se slalomem. S časem projetí 25,7 sekundy se dostal i před svého spalovacího sourozence, poslední generaci Multivanu T7 ve verzi s motorem 1,4 eHybrid. Ten byl překonaný o 1,2 sekundy. ID. Buzz se umístil lépe než prémiový Range Rover Sport P510e.

Losí test je pak další součástí testu a i tou mnohem vyzývavější. Při rychlosti 76 km/h elektromobil Volkswagen ID. Buzz neprošel druhou a třetí sekcí, kdy vyjel z dráhy vymezené kužely. Nejvyšší rychlostí s úspěšným dokončením testu se stala 71 km/h. Do manévru navíc musela výrazně zasáhnout i bezpečností elektronika a stabilizační systémy. Při rychlosti 81 km/h nebyl vůz vůbec schopný projet třetí sekcí testu.


Čtěte také: Volkswagen ID. Buzz dostává velice zajímavé vylepšení. Ocenili byste ho?


Slušná bezpečnost i jízdní vlastnosti

Je zajisté důležité zjistit limity výhybných manévrů i u takhle velkého vozu. Z povahy jeho účelu a pohonu se ale budete pohybovat rozvážně a předvídavě. Díky takovému stylu řízení se můžete z velké míry vyvarovat mnoha krizovým situacím. Vůz v pětimístné variantě v krátkém rozvoru si můžete již objednat i u dealerů v České republice.

Do výroby se také chystá prodloužená verze, která pojme až sedm cestujících. Kapacitou se tak dostane na stejné hodnoty jako jeho konzervativnější sourozenec Multivan T7. Dojezd standardní verze se pohybuje mezi 350 a 400 kilometry v závislosti na typu provozu. Příští rok nabídku doplní i verze GTX s pohonem všech čtyř kol. Volkswagen plánuje uvést na trh i populární kempovací verzi. Na jeho příchod si ale nejméně dva roky počkáme.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

VW ID. Buzz v losím testu příjemně překvapil. Na ostřejší jízdu ale zapomeňte

  • Slalom a losí test patří mezi tradiční série bezpečnostních testů
  • Jak si vedl elektromobil Volkswagen ID. Buzz, který patří mezi velká MPV?
  • Jeho výsledky nepatří k nejhorším, ale prostor ke zlepšení by se našel
Volkswagen ID.Buzz

Volkswagen ID. Buzz | foto: Volkswagen

Dodávky a větší rodinná MPV nejsou většinou populární pro své sportovní schopnosti. Jejich velká a často neforemná karoserie jsou pravým opakem od sportovního chování a jsou laděná více do komfortu a pohodlí. To stejné lze prohlásit o elektrickém MPV Volkswagenu, modelu ID. Buzz. Možná tak nakonec budete překvapení, jak si vůz vedl ve slalomu a losím testu.

Volkswagen ID. Buzz v testu slalomu a losím testu

Nejprve byl elektrický Volkswagen ID. Buzz postaven na testovací dráhu se slalomem. S časem projetí 25,7 sekundy se dostal i před svého spalovacího sourozence, poslední generaci Multivanu T7 ve verzi s motorem 1,4 eHybrid. Ten byl překonaný o 1,2 sekundy. ID. Buzz se umístil lépe než prémiový Range Rover Sport P510e.

Losí test je pak další součástí testu a i tou mnohem vyzývavější. Při rychlosti 76 km/h elektromobil Volkswagen ID. Buzz neprošel druhou a třetí sekcí, kdy vyjel z dráhy vymezené kužely. Nejvyšší rychlostí s úspěšným dokončením testu se stala 71 km/h. Do manévru navíc musela výrazně zasáhnout i bezpečností elektronika a stabilizační systémy. Při rychlosti 81 km/h nebyl vůz vůbec schopný projet třetí sekcí testu.


Čtěte také: Volkswagen ID. Buzz dostává velice zajímavé vylepšení. Ocenili byste ho?


Slušná bezpečnost i jízdní vlastnosti

Je zajisté důležité zjistit limity výhybných manévrů i u takhle velkého vozu. Z povahy jeho účelu a pohonu se ale budete pohybovat rozvážně a předvídavě. Díky takovému stylu řízení se můžete z velké míry vyvarovat mnoha krizovým situacím. Vůz v pětimístné variantě v krátkém rozvoru si můžete již objednat i u dealerů v České republice.

Do výroby se také chystá prodloužená verze, která pojme až sedm cestujících. Kapacitou se tak dostane na stejné hodnoty jako jeho konzervativnější sourozenec Multivan T7. Dojezd standardní verze se pohybuje mezi 350 a 400 kilometry v závislosti na typu provozu. Příští rok nabídku doplní i verze GTX s pohonem všech čtyř kol. Volkswagen plánuje uvést na trh i populární kempovací verzi. Na jeho příchod si ale nejméně dva roky počkáme.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."