Dle Volkswagenu se nebudeme muset obávat o životnost baterií v jejich vozech. Alespoň dle slov Franka Blomea, který je šéfem oddělení zodpovědného právě za kvalitu akumulátorů.
Frank Blome totiž uvedl, že vozy na MEB platformě, která je dedikovaná čistě pro elektromobily, budou mít baterii se zárukou garantující kapacitu minimálně 70 % původní hodnoty a to po ujetí 160 000 kilometrů nebo po 8 letech.
Dále řekl, že životnost baterie by měla být stejná, jako je životnost vozu. Ty totiž obvykle nejsou používány déle, jak 8 let. Vychází tak z myšlenky, že po této době už se stejně finančně nevyplatí auta udržovat při životě. Blome také prohlásil, že modely z řady I.D. jsou v podstatě auta, která jsou postavena kolem baterií, což je poněkud zvláštní, ale na druhou stranu – proč ne?
Zdroj: insideevs
Dle Volkswagenu se nebudeme muset obávat o životnost baterií v jejich vozech. Alespoň dle slov Franka Blomea, který je šéfem oddělení zodpovědného právě za kvalitu akumulátorů.
Frank Blome totiž uvedl, že vozy na MEB platformě, která je dedikovaná čistě pro elektromobily, budou mít baterii se zárukou garantující kapacitu minimálně 70 % původní hodnoty a to po ujetí 160 000 kilometrů nebo po 8 letech.
Dále řekl, že životnost baterie by měla být stejná, jako je životnost vozu. Ty totiž obvykle nejsou používány déle, jak 8 let. Vychází tak z myšlenky, že po této době už se stejně finančně nevyplatí auta udržovat při životě. Blome také prohlásil, že modely z řady I.D. jsou v podstatě auta, která jsou postavena kolem baterií, což je poněkud zvláštní, ale na druhou stranu – proč ne?
Zdroj: insideevs