Jestli jsou nějaké elektromobily, kterými by se všichni z naší redakce, bez výjimky, chtěli svézt, patří mezi ně jednoznačně i Volkswagen I.D. R.
Ten v loňském roce předvedl své schopnosti na slavném americkém závodu do vrchu Pikes Peak. Tam strhal všechny rekordy, když prolétl trať jako první vůz na světe v čase pod 8 minut, přesněji za 7:57,148 minuty.
https://youtu.be/CwZbvPY_4aE
Nyní byla tato střela spatřena a zachycena na Nürburgringu, kde Volkswagen patrně testoval v přípravě na pokoření dalšího ze slavných rekordů. Na tom by nebylo nic až tak zvláštního, nejzajímavější je však zvuk vozu. Ano, řekněme si to na rovinu – akustické kulise monopostů Formule 1 z devadesátých let se asi nevyrovná nic. Ale když už má elektromobil nějak znít, tak by to mohlo být nějak takhle.
Volkswagen I.D. R má výkon 500 kW a točivý moment 650 Nm. Při hmotnosti 1 100 kilogramů zvládá zrychlit z 0 na 100 za 2,25 sekundy. Kapacita baterií není přesně daná, články se mohou přidávat a ubírat dle potřeby.
Zdroj: autoblog
Jestli jsou nějaké elektromobily, kterými by se všichni z naší redakce, bez výjimky, chtěli svézt, patří mezi ně jednoznačně i Volkswagen I.D. R.
Ten v loňském roce předvedl své schopnosti na slavném americkém závodu do vrchu Pikes Peak. Tam strhal všechny rekordy, když prolétl trať jako první vůz na světe v čase pod 8 minut, přesněji za 7:57,148 minuty.
https://youtu.be/CwZbvPY_4aE
Nyní byla tato střela spatřena a zachycena na Nürburgringu, kde Volkswagen patrně testoval v přípravě na pokoření dalšího ze slavných rekordů. Na tom by nebylo nic až tak zvláštního, nejzajímavější je však zvuk vozu. Ano, řekněme si to na rovinu – akustické kulise monopostů Formule 1 z devadesátých let se asi nevyrovná nic. Ale když už má elektromobil nějak znít, tak by to mohlo být nějak takhle.
Volkswagen I.D. R má výkon 500 kW a točivý moment 650 Nm. Při hmotnosti 1 100 kilogramů zvládá zrychlit z 0 na 100 za 2,25 sekundy. Kapacita baterií není přesně daná, články se mohou přidávat a ubírat dle potřeby.
Zdroj: autoblog