Generální ředitel Volkswagen Group of America, Scott Keogh, uvedl, že automobilka „aktivně sleduje“ vývoj plně elektrických nákladních vozů s cílem připojit se k dalším automobilkám, které již vstoupily nebo se v příštích letech chystají vstoupit na trh.
„Myslím, že v tomto segmentu se jedná o životní šanci, protože elektrifikace poskytuje automobilkám možnost nových začátků. Dává vám šanci přinést do segmentu alternativy a nové nápady,” říká Scott Keogh.
Mezi nejoblíbenější osobní vozidla na severoamerickém trhu patří pick-upy a společnosti zabývající se výrobou elektromobilů jsou si toho dobře vědomy. Ford F-150 Lightning, Tesla Cybertruck, Rivian R1T, Chevrolet Silverado EV a Hummer EV se budou v nadcházejících letech ucházet o přízeň nových zákazníků.
Vzhledem k tomu, že F-150 Lightning přijde na trh přibližně za týden, Rivian R1T a Hummer EV jsou již zákazníkům k dispozici a Cybertruck a Silverado dorazí v průběhu příštího roku, nic nenasvědčuje tomu, že by zájemci měli na výběr nedostatek modelů.
Čtěte také: Rivian se pustí do výroby elektrokol. Bude e-bike příslušenství pickupu?
Automobilka i proto zvažuje vstup na americký trh, protože musí umět nabídnout vůz téměř ve všech segmentech, které si lze představit. V modelu ID.3 má Volkswagen konkurenceschopný kompaktní vůz a ID.4 vedl v 1. čtvrtletí celosvětový prodej čistě elektrických vozů značky. Německý výrobce nyní na americký trh uvádí ID.Buzz poté, co byl model nedávno představen v Evropě.
Keogh také řekl, že nové možnosti, spojené s elektrifikací, by mohly přesvědčit majitele pick-upů, aby vyzkoušeli jiné výrobce. “Myslím, že kupující by v minulosti řekli: “Koupím F-150, koupím Ram, koupím Silverado.” Teď možná říkají: “Koupím si elektrický pickup,“ dodává. “Okamžik nového začátku dává konkurenční šanci vstoupit na trh komukoliv, ať je to Rivian nebo jsme to my.”
Generální ředitel Volkswagen Group of America, Scott Keogh, uvedl, že automobilka „aktivně sleduje“ vývoj plně elektrických nákladních vozů s cílem připojit se k dalším automobilkám, které již vstoupily nebo se v příštích letech chystají vstoupit na trh.
„Myslím, že v tomto segmentu se jedná o životní šanci, protože elektrifikace poskytuje automobilkám možnost nových začátků. Dává vám šanci přinést do segmentu alternativy a nové nápady,” říká Scott Keogh.
Mezi nejoblíbenější osobní vozidla na severoamerickém trhu patří pick-upy a společnosti zabývající se výrobou elektromobilů jsou si toho dobře vědomy. Ford F-150 Lightning, Tesla Cybertruck, Rivian R1T, Chevrolet Silverado EV a Hummer EV se budou v nadcházejících letech ucházet o přízeň nových zákazníků.
Vzhledem k tomu, že F-150 Lightning přijde na trh přibližně za týden, Rivian R1T a Hummer EV jsou již zákazníkům k dispozici a Cybertruck a Silverado dorazí v průběhu příštího roku, nic nenasvědčuje tomu, že by zájemci měli na výběr nedostatek modelů.
Čtěte také: Rivian se pustí do výroby elektrokol. Bude e-bike příslušenství pickupu?
Automobilka i proto zvažuje vstup na americký trh, protože musí umět nabídnout vůz téměř ve všech segmentech, které si lze představit. V modelu ID.3 má Volkswagen konkurenceschopný kompaktní vůz a ID.4 vedl v 1. čtvrtletí celosvětový prodej čistě elektrických vozů značky. Německý výrobce nyní na americký trh uvádí ID.Buzz poté, co byl model nedávno představen v Evropě.
Keogh také řekl, že nové možnosti, spojené s elektrifikací, by mohly přesvědčit majitele pick-upů, aby vyzkoušeli jiné výrobce. “Myslím, že kupující by v minulosti řekli: “Koupím F-150, koupím Ram, koupím Silverado.” Teď možná říkají: “Koupím si elektrický pickup,“ dodává. “Okamžik nového začátku dává konkurenční šanci vstoupit na trh komukoliv, ať je to Rivian nebo jsme to my.”