Že se ojeté elektromobily špatně prodávají? To řekněte člověku, který si pořídil 14 let starou Teslu za více než 5 a půl milionu korun. Pokud jste se dopočítali správného roku, došlo vám, že je řeč o původním Roadsteru, který byl sériově vyráběn čtyři roky a dodáno bylo přibližně 2400 vozů. Jedná se tak o poměrně raritní kousek, který spíše než na silnici potkáte u nového majitele za vitrínou.
Vůbec první automobil, který kdy Tesla postavila. Jednalo se o malý sporťák, který vycházel ze základů Lotusu Elise. Narozdíl od něj však disponoval plně elektrickým pohonem, který měl zbořit předsudky k této technologii a ukázat, že i bateriové vozy mohou být zábavné. K tomu všemu se Roadster pyšnil dojezdem až 393 kilometrů a výkonem skoro 250 koní! I přes to, že se ho mezi lety 2008 a 2012 prodalo pouhých 2400 kusů, pro automobilku se jednalo svým způsobem o úspěch.
Není divu, že lidé stále více touží získat tento model coby kolébku elektromobility jako sběratelský předmět a jsou schopni zaplatit opravdu nemalé peníze. Na hodnotě přitom začal původní Roadster nabírat především poslední rok. Momentálně nejsou výjimkou aukce, ve kterých se prodává za částky přesahující 150 tisíc dolarů (3 200 000 korun)!
Čtěte také: Tesla Roadster ve vesmíru – Budete se divit, co vůz za 4 roky zvládl
No a vlivem všech těchto faktorů se stalo, že před pár dny byla prodána nejdražší Tesla v historii automobilky. Nový majitel Roadsteru s číslem VIN 013 a pouhými 1350 kilometry na tachometru si musel připravit více než 250 tisíc dolarů, tedy zhruba 5,5 milionu korun! Finální částku bohužel neznáme. Přeprodejce vozů Gruber si tuto informaci ponechal pro sebe.
Co říkáte na tak vysokou částku za první elektromobil značky Tesla? Opravdu vůz psal historii, nebo bychom jej neměli brát tak vážně? Podělte se o názor v diskuzi!
Že se ojeté elektromobily špatně prodávají? To řekněte člověku, který si pořídil 14 let starou Teslu za více než 5 a půl milionu korun. Pokud jste se dopočítali správného roku, došlo vám, že je řeč o původním Roadsteru, který byl sériově vyráběn čtyři roky a dodáno bylo přibližně 2400 vozů. Jedná se tak o poměrně raritní kousek, který spíše než na silnici potkáte u nového majitele za vitrínou.
Vůbec první automobil, který kdy Tesla postavila. Jednalo se o malý sporťák, který vycházel ze základů Lotusu Elise. Narozdíl od něj však disponoval plně elektrickým pohonem, který měl zbořit předsudky k této technologii a ukázat, že i bateriové vozy mohou být zábavné. K tomu všemu se Roadster pyšnil dojezdem až 393 kilometrů a výkonem skoro 250 koní! I přes to, že se ho mezi lety 2008 a 2012 prodalo pouhých 2400 kusů, pro automobilku se jednalo svým způsobem o úspěch.
Není divu, že lidé stále více touží získat tento model coby kolébku elektromobility jako sběratelský předmět a jsou schopni zaplatit opravdu nemalé peníze. Na hodnotě přitom začal původní Roadster nabírat především poslední rok. Momentálně nejsou výjimkou aukce, ve kterých se prodává za částky přesahující 150 tisíc dolarů (3 200 000 korun)!
Čtěte také: Tesla Roadster ve vesmíru – Budete se divit, co vůz za 4 roky zvládl
No a vlivem všech těchto faktorů se stalo, že před pár dny byla prodána nejdražší Tesla v historii automobilky. Nový majitel Roadsteru s číslem VIN 013 a pouhými 1350 kilometry na tachometru si musel připravit více než 250 tisíc dolarů, tedy zhruba 5,5 milionu korun! Finální částku bohužel neznáme. Přeprodejce vozů Gruber si tuto informaci ponechal pro sebe.
Co říkáte na tak vysokou částku za první elektromobil značky Tesla? Opravdu vůz psal historii, nebo bychom jej neměli brát tak vážně? Podělte se o názor v diskuzi!