Výrobce se přitom zřejmě snažil udělat maximum pro to, aby k podobnému fiasku nedošlo. Akumulátor o kapacitě 18,1 kWh je umístěn pod podlahou vozidla, což pomáhá snižovat těžiště. Jenže když dojde na lámání chleba, Toyota RAV4 Plug-in hybrid dopadne nevídaně tragicky.
V losím testu zvládla jet maximálně rychlostí 63 km/h, aniž by porazila kužel nebo třeba skončila na střeše. K horšímu z těchto z scénářů naštěstí nedošlo ani při vyšších rychlostech, nicméně co předváděla Toyota při rychlosti 70 km/h, snad ani nechtějte vidět, pokud byste o tomto voze přemýšleli.
Jediné, co se dá snad na obranu Toyoty dodat, je fakt, že problematické jsou také jiné plug-in hybridy, jako například Mitsubishi Outlander PHEV nebo Volvo XC40 T4 Recharge. Jenže ty na rozdíl od Toyoty zvládly losím testem projet alespoň o něco vyšší rychlostí, než došlo k selhání. Takže ano, výsledky Toyoty jsou opravdu nevídaně tragické.
Výrobce se přitom zřejmě snažil udělat maximum pro to, aby k podobnému fiasku nedošlo. Akumulátor o kapacitě 18,1 kWh je umístěn pod podlahou vozidla, což pomáhá snižovat těžiště. Jenže když dojde na lámání chleba, Toyota RAV4 Plug-in hybrid dopadne nevídaně tragicky.
V losím testu zvládla jet maximálně rychlostí 63 km/h, aniž by porazila kužel nebo třeba skončila na střeše. K horšímu z těchto z scénářů naštěstí nedošlo ani při vyšších rychlostech, nicméně co předváděla Toyota při rychlosti 70 km/h, snad ani nechtějte vidět, pokud byste o tomto voze přemýšleli.
Jediné, co se dá snad na obranu Toyoty dodat, je fakt, že problematické jsou také jiné plug-in hybridy, jako například Mitsubishi Outlander PHEV nebo Volvo XC40 T4 Recharge. Jenže ty na rozdíl od Toyoty zvládly losím testem projet alespoň o něco vyšší rychlostí, než došlo k selhání. Takže ano, výsledky Toyoty jsou opravdu nevídaně tragické.