Toyota by v roce 2021 mohla uvést svůj první plně elektrický model v Evropě, uvedl Johan van Zyl, výkonný ředitel Toyota Europe.
Japonský výrobce zkoumá možnosti v segmentech SUV a minivanů, přičemž o cenové dostupnosti elektromobilů v jiných segmentech je i nadále skeptický. Toyota se i nadále zaměřuje hlavně na hybridy, které letos mají v rámci Evropy tvořit polovinu jejích prodejů (v roce 2021 60 procent).
S takovým výrazným poměrem hybridů je Toyota víceméně imunní vůči přísným emisním limitům Evropské unie a může si tak s přechodem na bateriové elektromobily dovolit ještě pár let počkat.
Portál Automotive News Europe hlásí, že první šancí na BEV v Evropě by mohlo být uvedení plně elektrického kompaktního SUV C-HR v Číně. Automobil odvozený právě od modelu C-HR EV by si mohl najít cestu i do Evropy.
Johan van Zyl řekl: „Cenová hladina [EV] bude vysoká, a uvidíte je tedy mezi SUV. Budou také velmi oceňované ve vozidlech typu van ve městech, pokud tato rozšíří svoje zóny nulových emisí.“ A dále dodal, že by chtěli mít něco nachystaného v roce 2021.
Dodávka pro převoz pasažérů by mohla být vyvinuta v rámci partnerství s PSA Group, která tyto typy aut Toyotě dodává. PSA už uvedla elektrické verze modelu Vivaro.
Zdroj: Insideevs
Toyota by v roce 2021 mohla uvést svůj první plně elektrický model v Evropě, uvedl Johan van Zyl, výkonný ředitel Toyota Europe.
Japonský výrobce zkoumá možnosti v segmentech SUV a minivanů, přičemž o cenové dostupnosti elektromobilů v jiných segmentech je i nadále skeptický. Toyota se i nadále zaměřuje hlavně na hybridy, které letos mají v rámci Evropy tvořit polovinu jejích prodejů (v roce 2021 60 procent).
S takovým výrazným poměrem hybridů je Toyota víceméně imunní vůči přísným emisním limitům Evropské unie a může si tak s přechodem na bateriové elektromobily dovolit ještě pár let počkat.
Portál Automotive News Europe hlásí, že první šancí na BEV v Evropě by mohlo být uvedení plně elektrického kompaktního SUV C-HR v Číně. Automobil odvozený právě od modelu C-HR EV by si mohl najít cestu i do Evropy.
Johan van Zyl řekl: „Cenová hladina [EV] bude vysoká, a uvidíte je tedy mezi SUV. Budou také velmi oceňované ve vozidlech typu van ve městech, pokud tato rozšíří svoje zóny nulových emisí.“ A dále dodal, že by chtěli mít něco nachystaného v roce 2021.
Dodávka pro převoz pasažérů by mohla být vyvinuta v rámci partnerství s PSA Group, která tyto typy aut Toyotě dodává. PSA už uvedla elektrické verze modelu Vivaro.
Zdroj: Insideevs