Na losangeleském autosalónu se objevila prezentace, kterou komentoval výkonný ředitel Electrify America Giovanni Palazzo, a která na jednom slajdu obsahovala časovou osu s elektromobily plánovanými v nejbližší budoucnosti. Podle této časové osy uvede svůj elektromobil v roce 2021 i Toyota.
Japonská automobilka v minulosti několikrát zdůraznila, že žádný čistý elektromobil do budoucna nechystá a elektromotory bude montovat pouze do svých hybridů. Portál Insideevs ovšem hlásí, že u vedení společnosti nejspíš nastala změna stanoviska a za dva roky bychom tak mohli vidět i první (sériový) plně elektrický vůz značky. Firma o svých budoucích autech samozřejmě jako vždy mlčí.
Zprávy z minulého týdne ovšem naznačují, že „na každém šprochu je pravdy trochu.“ Tak především, Toyota vytvořila společný podnik s Panasonicem, jehož cílem je vývoj a výroba vysokokapacitních baterií pro EV. V tomto podniku bude Toyota držet 51procentní podíl.
Toyota je nicméně stále nejznámějším skeptikem, co se elektromobilů týče, a popravdě se jí ani nedivíme. Minimálně do doby, než se technologie vyvinou do té míry, aby vyřešily „range anxiety,“ tedy úzkost z dojezdu.
Zdroj: Insideevs
Na losangeleském autosalónu se objevila prezentace, kterou komentoval výkonný ředitel Electrify America Giovanni Palazzo, a která na jednom slajdu obsahovala časovou osu s elektromobily plánovanými v nejbližší budoucnosti. Podle této časové osy uvede svůj elektromobil v roce 2021 i Toyota.
Tip: Opravdu jezdí hybridy od Toyoty převážně na elektřinu?
Japonská automobilka v minulosti několikrát zdůraznila, že žádný čistý elektromobil do budoucna nechystá a elektromotory bude montovat pouze do svých hybridů. Portál Insideevs ovšem hlásí, že u vedení společnosti nejspíš nastala změna stanoviska a za dva roky bychom tak mohli vidět i první (sériový) plně elektrický vůz značky. Firma o svých budoucích autech samozřejmě jako vždy mlčí.
Zprávy z minulého týdne ovšem naznačují, že „na každém šprochu je pravdy trochu.“ Tak především, Toyota vytvořila společný podnik s Panasonicem, jehož cílem je vývoj a výroba vysokokapacitních baterií pro EV. V tomto podniku bude Toyota držet 51procentní podíl.
Toyota je nicméně stále nejznámějším skeptikem, co se elektromobilů týče, a popravdě se jí ani nedivíme. Minimálně do doby, než se technologie vyvinou do té míry, aby vyřešily „range anxiety,“ tedy úzkost z dojezdu.
Zdroj: Insideevs