Tohle jen tak neuvidíte – Jak vypadá ojetá Tesla po skoro 700 tisících kilometrech?

  • Jak vypadá Tesla Model S 70D z roku 2015 po téměř 700 tisících km?
  • Vysoký nájezd vysvětluje nasazení pro taxislužbu Uber
  • Baterie byla měněna v záruce po více než 400 000 km

Tesla Model S 70D s nájezdem 700 tisíc km vypadá stále dobře | foto: Braden Carlson

Jednou z hlavních starostí, které mají potenciální majitelé elektromobilů, je kromě dojezdu a dobíjecí infrastruktury především spolehlivost. Po více než století dominance spalovacích motorů je pochopitelné, že se někteří lidé zdráhají přejít na čistě elektrický pohon, protože se obávají, že nová technologie nemusí být dostatečně vyzkoušená.

Přesvědčí video i zaryté odpůrce?

Pro zájemce o elektromobilitu může být skvělý nápad podívat se na videozáznamy elektromobilů s vysokým nájezdem. Koneckonců, nic nemůže mít větší vypovídající hodnotu, než informace z první ruky od lidí, kteří elektromobil vlastní mnoho let a najeli s ním velké množství kilometrů.

Tesla Model S 70D z roku 2015 v našem videu přesně splňuje daný účel, protože má najeto více než 682 tisíc km. Pravděpodobně jde o jeden z elektromobilů Tesla, který najel jednu z největších porcí kilometrů a to především proto, že jej původní majitel používal pro taxislužbu Uber.

Tesla Model S 70D | foto: Braden Carlson

Má vůbec elektromobil nějaké původní díly?

Ve videu auto řídí a recenzuje Braden Carlson. Vůz nyní patří jeho příteli, který v minulosti mimo jiné vlastnil také Ford Ranger EV. Model S rozhodně nepatří mezi vzácné elektromobily, ale je to vůz, který byl hojně využíván a ročně najel v průměru víc než 112 650 km.

Možná si říkáte, že Tesla s 682 tisíci km už nemá příliš originálních dílů, ale v našem případě to tak úplně neplatí. Model S 70D má stále původní pohonnou jednotku vzadu, ovšem přední motor byl nahrazen při nájezdu 611 550 km.

Interiér Tesly Model S 70D | foto: Braden Carlson


Čtěte také: V jakém stavu je Tesla Model S po 400.000 kilometrech? Výsledek překvapí každého!


První baterie zvládla víc než 400 tisíc km

Pokud jde o baterii, ta byla vyměněna v rámci záruky při 402 335 km, protože tento vůz z roku 2015 měl záruku na pohonné ústrojí s neomezeným počtem najetých kilometrů. Pro představu, typický majitel vozidla v USA pravděpodobně ujede takovou kilometrovou nálož za 17 let. Tedy za předpokladu, že vlastní auto tak dlouho. Také to znamená, že aktuální baterie nainstalovaná ve voze, má najeto 289 680 km.

Kromě předního motoru a baterie byla u této Tesly Model S vyměněna také zadní náprava spolu s horními rameny přední nápravy, zadními táhly a dalšími komponenty, to vše při nájezdu kolem 603 500 km. Mezi další hlavní součásti, které byly vyměněny, patří Media Control Unit po ujetí přibližně 540 tisíc km a kompresor klimatizace při nájezdu 482 800 km.

Video

Podívejte se na video a zjistěte, jak Tesla Model S při uvedeném nájezdu vypadá a jak se řídí!

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Tohle jen tak neuvidíte – Jak vypadá ojetá Tesla po skoro 700 tisících kilometrech?

  • Jak vypadá Tesla Model S 70D z roku 2015 po téměř 700 tisících km?
  • Vysoký nájezd vysvětluje nasazení pro taxislužbu Uber
  • Baterie byla měněna v záruce po více než 400 000 km

Tesla Model S 70D s nájezdem 700 tisíc km vypadá stále dobře | foto: Braden Carlson

Jednou z hlavních starostí, které mají potenciální majitelé elektromobilů, je kromě dojezdu a dobíjecí infrastruktury především spolehlivost. Po více než století dominance spalovacích motorů je pochopitelné, že se někteří lidé zdráhají přejít na čistě elektrický pohon, protože se obávají, že nová technologie nemusí být dostatečně vyzkoušená.

Přesvědčí video i zaryté odpůrce?

Pro zájemce o elektromobilitu může být skvělý nápad podívat se na videozáznamy elektromobilů s vysokým nájezdem. Koneckonců, nic nemůže mít větší vypovídající hodnotu, než informace z první ruky od lidí, kteří elektromobil vlastní mnoho let a najeli s ním velké množství kilometrů.

Tesla Model S 70D z roku 2015 v našem videu přesně splňuje daný účel, protože má najeto více než 682 tisíc km. Pravděpodobně jde o jeden z elektromobilů Tesla, který najel jednu z největších porcí kilometrů a to především proto, že jej původní majitel používal pro taxislužbu Uber.

Tesla Model S 70D | foto: Braden Carlson

Má vůbec elektromobil nějaké původní díly?

Ve videu auto řídí a recenzuje Braden Carlson. Vůz nyní patří jeho příteli, který v minulosti mimo jiné vlastnil také Ford Ranger EV. Model S rozhodně nepatří mezi vzácné elektromobily, ale je to vůz, který byl hojně využíván a ročně najel v průměru víc než 112 650 km.

Možná si říkáte, že Tesla s 682 tisíci km už nemá příliš originálních dílů, ale v našem případě to tak úplně neplatí. Model S 70D má stále původní pohonnou jednotku vzadu, ovšem přední motor byl nahrazen při nájezdu 611 550 km.

Interiér Tesly Model S 70D | foto: Braden Carlson


Čtěte také: V jakém stavu je Tesla Model S po 400.000 kilometrech? Výsledek překvapí každého!


První baterie zvládla víc než 400 tisíc km

Pokud jde o baterii, ta byla vyměněna v rámci záruky při 402 335 km, protože tento vůz z roku 2015 měl záruku na pohonné ústrojí s neomezeným počtem najetých kilometrů. Pro představu, typický majitel vozidla v USA pravděpodobně ujede takovou kilometrovou nálož za 17 let. Tedy za předpokladu, že vlastní auto tak dlouho. Také to znamená, že aktuální baterie nainstalovaná ve voze, má najeto 289 680 km.

Kromě předního motoru a baterie byla u této Tesly Model S vyměněna také zadní náprava spolu s horními rameny přední nápravy, zadními táhly a dalšími komponenty, to vše při nájezdu kolem 603 500 km. Mezi další hlavní součásti, které byly vyměněny, patří Media Control Unit po ujetí přibližně 540 tisíc km a kompresor klimatizace při nájezdu 482 800 km.

Video

Podívejte se na video a zjistěte, jak Tesla Model S při uvedeném nájezdu vypadá a jak se řídí!

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."