V jakém stavu je Tesla Model S po 400.000 kilometrech? Výsledek překvapí každého!

  • Australský majitel Tesly se podělil o zkušenosti s jeho autem
  • Jeho Model S 75D má najeto přes 400 000 km
  • I přes vysoký nájezd má Tesla původní baterii a brzdy
Nigel Raynard už ujel se svou Teslou Model S přes 400 000 km

Nigel Raynard už ujel se svou Teslou Model S přes 400 000 km

Nigel Raynard je australský majitel elektromobilu Tesla Model S 75D, který se má čím chlubit. Jak prozradil pro server The Driven, jeho zkušenosti s Teslou jsou výborné. Na tom by nebylo nic výjimečného, kdyby jeho auto neukazovalo na tachometru úctyhodných 400 000 najetých kilometrů!

Proč si vybral právě Teslu Model S?

Raynard jezdí s Teslou Model S pravidelně na trase z letiště do města a zpátky, protože vozí zákazníky do hotelů. Původně zvažoval, že by pro tento účel zakoupil ojeté BMW. Nakonec ho ale seriál Dirty Money, který popisoval skandál Dieselgate, přesvědčil, aby sáhl po ekologičtější alternativě.

Stále původní brzdy

Majitel si elektromobil pořídil v roce 2018 a aktuálně ho tedy vlastní téměř tři roky. I přes vysoký nájezd však stále jezdí s původními brzdovými destičkami. To je velmi překvapující, a to  i přesto, že elektromobily využívají k brzdění rekuperaci, a proto jsou brzdy méně zatěžovány.Elon Musk už dříve tvrdil, že u vozů Tesla díky rekuperaci nemusí být destičky téměř nikdy měněny, což se zde potvrzuje.


Čtěte také: Neuvěříte, že je tahle Tesla ještě stále schopna jízdy


Tachometr u elektromobilu Tesla Model S

Tachometr u elektromobilu Tesla Model S | foto: Bridie Schmidt

Vlastnit elektromobil se vyplatí

Celkově utratil majitel za servis Tesly Model S přibližně 5 000 australských dolarů. Za celou dobu musel měnit pouze kameru, kompresor klimatizace, kliku od dveří a přední hnací hřídel. Vždy, když navštívil servis, byli prý mechanici velmi zvědaví, jak se autu daří. Přiznali totiž, že nikdy neviděli Teslu s tolika najetými kilometry.

Ani namáhané baterie se není třeba bát

Zajímavý je taktéž stav baterie po takovém namáhání. V autě se stále nachází původní jednotka a Raynard říká, že ze své původní kapacity zatím ztratila asi deset procent. Nové auto totiž bylo schopné ujet asi 379 km a aktuálně je dojezd přibližně 343 km. Rozhodně tedy neplatí, že baterie elektromobilů nic nevydrží a musí se po pár letech za draho měnit.


Čtěte také: V jakém stavu je Tesla Model 3 z půjčovny po 70.000 kilometrech, resp. dvou letech?


Tesla Model S, která už ujela 400 000 km | foto: Bridie Schmidt

Tesla Model S, která už ujela 400 000 km | foto: Bridie Schmidt

Momentálně má majitel zarezervovaný Model S Plaid. Jakožto fanoušek motorsportu se těší především na obrovský výkon a malé provozní náklady, které nejsou u takto výkonných aut běžné.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

V jakém stavu je Tesla Model S po 400.000 kilometrech? Výsledek překvapí každého!

  • Australský majitel Tesly se podělil o zkušenosti s jeho autem
  • Jeho Model S 75D má najeto přes 400 000 km
  • I přes vysoký nájezd má Tesla původní baterii a brzdy
Nigel Raynard už ujel se svou Teslou Model S přes 400 000 km

Nigel Raynard už ujel se svou Teslou Model S přes 400 000 km

Nigel Raynard je australský majitel elektromobilu Tesla Model S 75D, který se má čím chlubit. Jak prozradil pro server The Driven, jeho zkušenosti s Teslou jsou výborné. Na tom by nebylo nic výjimečného, kdyby jeho auto neukazovalo na tachometru úctyhodných 400 000 najetých kilometrů!

Proč si vybral právě Teslu Model S?

Raynard jezdí s Teslou Model S pravidelně na trase z letiště do města a zpátky, protože vozí zákazníky do hotelů. Původně zvažoval, že by pro tento účel zakoupil ojeté BMW. Nakonec ho ale seriál Dirty Money, který popisoval skandál Dieselgate, přesvědčil, aby sáhl po ekologičtější alternativě.

Stále původní brzdy

Majitel si elektromobil pořídil v roce 2018 a aktuálně ho tedy vlastní téměř tři roky. I přes vysoký nájezd však stále jezdí s původními brzdovými destičkami. To je velmi překvapující, a to  i přesto, že elektromobily využívají k brzdění rekuperaci, a proto jsou brzdy méně zatěžovány.Elon Musk už dříve tvrdil, že u vozů Tesla díky rekuperaci nemusí být destičky téměř nikdy měněny, což se zde potvrzuje.


Čtěte také: Neuvěříte, že je tahle Tesla ještě stále schopna jízdy


Tachometr u elektromobilu Tesla Model S

Tachometr u elektromobilu Tesla Model S | foto: Bridie Schmidt

Vlastnit elektromobil se vyplatí

Celkově utratil majitel za servis Tesly Model S přibližně 5 000 australských dolarů. Za celou dobu musel měnit pouze kameru, kompresor klimatizace, kliku od dveří a přední hnací hřídel. Vždy, když navštívil servis, byli prý mechanici velmi zvědaví, jak se autu daří. Přiznali totiž, že nikdy neviděli Teslu s tolika najetými kilometry.

Ani namáhané baterie se není třeba bát

Zajímavý je taktéž stav baterie po takovém namáhání. V autě se stále nachází původní jednotka a Raynard říká, že ze své původní kapacity zatím ztratila asi deset procent. Nové auto totiž bylo schopné ujet asi 379 km a aktuálně je dojezd přibližně 343 km. Rozhodně tedy neplatí, že baterie elektromobilů nic nevydrží a musí se po pár letech za draho měnit.


Čtěte také: V jakém stavu je Tesla Model 3 z půjčovny po 70.000 kilometrech, resp. dvou letech?


Tesla Model S, která už ujela 400 000 km | foto: Bridie Schmidt

Tesla Model S, která už ujela 400 000 km | foto: Bridie Schmidt

Momentálně má majitel zarezervovaný Model S Plaid. Jakožto fanoušek motorsportu se těší především na obrovský výkon a malé provozní náklady, které nejsou u takto výkonných aut běžné.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."