Britská značka MINI patřící pod BMW se mění, a to opravdu nevídaným způsobem. Nejen, že přechází na elektrický pohon, ale její inženýři u chystaného modelu Mini Cooper (2025) nejspíš nenechají kámen na kameni. Nejnovějším příkladem je gigantický kulatý OLED displej o úhlopříčce 9,4 palce, který vypadá jako druhý volant.
V automobilovém světě se kulaté displeje nepoužívají, vlastně MINI je jednou z mála výjimek, která jde už nějaký ten pátek v tomto směru tak trochu proti proudu. U nové generace Cooperu se ale rozhodla zbavit palubního displeje a vše vměstnat jen a pouze do gigantického kulatého displeje, který tedy kombinuje vše, od zobrazování rychlosti, navigace, přes ovládání infotainmentu. Dotykově, ale i hlasově. A nechybí ani operační systém Android.
Jak se vám líbí takové řešení, které automobilka nazývá novým designovým jazykem „Charismatic Simplicity“? Myslíte, že je to praktické, estetické, nebo snad ještě něco jiného?
Britská značka MINI patřící pod BMW se mění, a to opravdu nevídaným způsobem. Nejen, že přechází na elektrický pohon, ale její inženýři u chystaného modelu Mini Cooper (2025) nejspíš nenechají kámen na kameni. Nejnovějším příkladem je gigantický kulatý OLED displej o úhlopříčce 9,4 palce, který vypadá jako druhý volant.
V automobilovém světě se kulaté displeje nepoužívají, vlastně MINI je jednou z mála výjimek, která jde už nějaký ten pátek v tomto směru tak trochu proti proudu. U nové generace Cooperu se ale rozhodla zbavit palubního displeje a vše vměstnat jen a pouze do gigantického kulatého displeje, který tedy kombinuje vše, od zobrazování rychlosti, navigace, přes ovládání infotainmentu. Dotykově, ale i hlasově. A nechybí ani operační systém Android.
Jak se vám líbí takové řešení, které automobilka nazývá novým designovým jazykem „Charismatic Simplicity“? Myslíte, že je to praktické, estetické, nebo snad ještě něco jiného?