Někteří zákazníci Tesly hlásí nepříjemné překvapení: jejich automobily si prý samy zakoupily upgrade, aniž by to jejich majitelé schválili. Teď mají navíc někteří z nich problémy dostat své peníze nazpátek.
Když Tesla představovala možnost koupit si upgrade svých vozidel jedním kliknutím v mobilní aplikaci, mohlo se to zdát jako dobrý nápad. To ovšem jen do chvíle, kdy se některým zákazníkům začaly strhávat tisíce dolarů, aniž by to věděli, za funkce, které si neobjednali.
Jeden z takových případů popisuje odborný web Electrek. Jistý Jon McLaughlin od své ženy zjistil, že jeho Tesla Model 3 (test) zčista jasna disponuje funkcí autopilota. Po kontrole aplikace zjistil díru na svém účtu o velikosti 9700 dolarů (cca 235 000 korun).
Další nepříjemné překvapení ho pak čekalo po rozhovoru s technickou podporou Tesly. Upgrady, které si zákazníci objednají, sice jdou “nainstalovat”, nelze je ovšem už vzít zpět. Podobných případů se prý ale objevilo víc. Jeden z podobně postižených zákazníků na Twitteru dokonce oslovil samotného Elona Muska s žádostí o nápravu.
Majitel automobilky následně rozčilené zákazníky uklidňovat tím, že se na celou věc zaměří a bezděky utracené prostředky bude možné refundovat. Ať ale náprava dopadne, jak chce, lidé obávající se nadvlády strojů mají opět jeden důvod navíc, proč se budit ze snů. Doba, kdy jste museli své finance hlídat jen před manželkou a dětmi, už je zřejmě pryč.
Baví mě auta a technologie, které v dnešním světě používáme. Jsem bývalý český novinář a moderátor, známý z České televize. Ve volném čase rád cestuji, poslouchám hudbu a zajímám se o společenská témata. Otevřeně sdílím svůj boj s alopecií a podporuji osvětu o zdraví.
Baví mě auta a technologie, které v dnešním světě používáme. Jsem bývalý český novinář a moderátor, známý z České televize. Ve volném čase rád cestuji, poslouchám hudbu a zajímám se o společenská témata. Otevřeně sdílím svůj boj s alopecií a podporuji osvětu o zdraví.