Pokud je vozidlo nabourané tzv. na totálku, tak je obvykle prakticky na odpis a hodí se leda tak k sešrotování. Jsou ale lidé, kteří si takový vrak levně zakoupí a pak opraví.
Okolo aut, která byla takto fatálně nabourána, vznikl celý byznys, který kvete nejen u nás. Bohužel, vozy, které byly nějak kriticky zničeny, mají často ta nejdůležitější a nejpevnější místa narušena a při nehodě se mohou deformovat dost nevyzpytatelně.
U elektromobilů hrozí ještě další nebezpečí – porušená elektroinstalace, či nějaká z jejích kritických komponent, což by mohlo způsobit třeba požár Superchargeru. Tesla o tomto ví a u aut, která byla fatálně nabourána a poté opravena, raději vypíná na dálku rychlonabíjení.
Na druhou stranu ale zároveň automobilka nabízí možnost nechat si takový vůz v jejich servise odborně prohlédnout a pokud technik neshledá žádnou závadu nebo riziko, bude k němu Tesla přistupovat, jako ke každému jinému autu.