Ještě nedávno bylo spojení Tesly a marketingové kampaně prakticky nemyslitelné. Od začátku fungování společnosti její šéf Elon Musk tvrdil, že úspory na reklamě raději investuje do vývoje a reklamu ponechá na svých zákaznících. I tento model vcelku spolehlivě funguje, ale investoři z toho nejsou dlouhodobě nadšení. Musk tedy musel podniknout krok novým směrem.
Především ve výsledcích vyhledávače Google se nyní začaly objevovat odkazy na produkty Tesly skrze placené kanály. Fanoušci zatím potvrdili kampaně ve Velké Británii. Ve Spojených státech se objevují kromě vozidel ve výsledcích vyhledávání i solární tašky pro rodinné domy.
Investoři a držitelé akcií tlačili na vedení tak dlouho, až se jim to povedlo. Nepožadují přitom klasické těžkopádné kampaně. Raději by viděli reklamu zvýrazňující výhody a funkce vozů Tesly oproti její konkurenci. Musk tak poprvé minulý týden na výročním setkání s návrhem souhlasil. Budou to ale opatrné a malé krůčky a po chvíli společnost vyhodnotí výsledky konverzí.
Čtěte také: Musk nechal nahlédnout pod pokličku. V této továrně se vyrábí Tesla Cybertruck
Zaměření bude nejspíše pokračovat hlavně skrze vyhledávací servery. Na klasickou bannerovou reklamu to zatím nevypadá. Trh se čím dál více plní konkurenceschopnými vozidly, i proto by si Tesla měla chtít potvrdit svojí pozici jedničky. Pokud by tradiční marketingové kanály ignorovala, mohla by také začít přicházet o své klienty.
V případě Tesly je třeba být opatrný s výrazem reklama i kampaň. Není to tak, že by Tesla nikdy své výrobky veřejně nepropagovala. Prodejní a podpůrné materiály i marketing jsou součástí značky jako každé jiné. Co se ovšem změnilo, je to, že nyní značka za umístění reklamy vynakládá i finance. Dočkáme se i televizních spotů? Co myslíte?
Ještě nedávno bylo spojení Tesly a marketingové kampaně prakticky nemyslitelné. Od začátku fungování společnosti její šéf Elon Musk tvrdil, že úspory na reklamě raději investuje do vývoje a reklamu ponechá na svých zákaznících. I tento model vcelku spolehlivě funguje, ale investoři z toho nejsou dlouhodobě nadšení. Musk tedy musel podniknout krok novým směrem.
Především ve výsledcích vyhledávače Google se nyní začaly objevovat odkazy na produkty Tesly skrze placené kanály. Fanoušci zatím potvrdili kampaně ve Velké Británii. Ve Spojených státech se objevují kromě vozidel ve výsledcích vyhledávání i solární tašky pro rodinné domy.
Investoři a držitelé akcií tlačili na vedení tak dlouho, až se jim to povedlo. Nepožadují přitom klasické těžkopádné kampaně. Raději by viděli reklamu zvýrazňující výhody a funkce vozů Tesly oproti její konkurenci. Musk tak poprvé minulý týden na výročním setkání s návrhem souhlasil. Budou to ale opatrné a malé krůčky a po chvíli společnost vyhodnotí výsledky konverzí.
Čtěte také: Musk nechal nahlédnout pod pokličku. V této továrně se vyrábí Tesla Cybertruck
Zaměření bude nejspíše pokračovat hlavně skrze vyhledávací servery. Na klasickou bannerovou reklamu to zatím nevypadá. Trh se čím dál více plní konkurenceschopnými vozidly, i proto by si Tesla měla chtít potvrdit svojí pozici jedničky. Pokud by tradiční marketingové kanály ignorovala, mohla by také začít přicházet o své klienty.
V případě Tesly je třeba být opatrný s výrazem reklama i kampaň. Není to tak, že by Tesla nikdy své výrobky veřejně nepropagovala. Prodejní a podpůrné materiály i marketing jsou součástí značky jako každé jiné. Co se ovšem změnilo, je to, že nyní značka za umístění reklamy vynakládá i finance. Dočkáme se i televizních spotů? Co myslíte?