S rozšiřováním elektromobilů vzniká i poptávka po dobíjecích stanicích. Poměrně logickým krokem tak je, že podél hlavních tahů vyrostou nabíjecí stanice s vysokou kapacitou.
Mezi americkými městy Los Angeles a Phoenix tak vyroste dobíječka s opravdu vysokou kapacitou. Konkrétně se na jednom místě postaví 28 Superchargerů V3. Celkově vybuduje Tesla na trase 36 nabíječek, z nichž každá bude mít výkon 250 kW.
Poměrně vtipně Tesla své plány oznámila pomocí jednoduché tabule s výpisem lokalit a počtů stanic. Z té se dozvíme, že krom velké nabíječky vyroste i jedna menší, která bude mít “pouze” 8 Superchargerů.
Tesly se zvládají dobíjet výkonem až 200 kW v případě Modelu S a Modelu X. Novější Model 3 zvládá naplno využít dobíjecí kapacitu Superchargeru V3, tedy 250 kW. Takový výkon ale nemůže vůz držet neustále, s tím jak stoupá úroveň nabití akumulátoru, se snižuje i dobíjecí výkon. Baterie by se jinak přehřála, mohla by se poškodit a rapidně by klesala její životnost.
Zdroj: electrek
S rozšiřováním elektromobilů vzniká i poptávka po dobíjecích stanicích. Poměrně logickým krokem tak je, že podél hlavních tahů vyrostou nabíjecí stanice s vysokou kapacitou.
Mezi americkými městy Los Angeles a Phoenix tak vyroste dobíječka s opravdu vysokou kapacitou. Konkrétně se na jednom místě postaví 28 Superchargerů V3. Celkově vybuduje Tesla na trase 36 nabíječek, z nichž každá bude mít výkon 250 kW.
Poměrně vtipně Tesla své plány oznámila pomocí jednoduché tabule s výpisem lokalit a počtů stanic. Z té se dozvíme, že krom velké nabíječky vyroste i jedna menší, která bude mít “pouze” 8 Superchargerů.
Tesly se zvládají dobíjet výkonem až 200 kW v případě Modelu S a Modelu X. Novější Model 3 zvládá naplno využít dobíjecí kapacitu Superchargeru V3, tedy 250 kW. Takový výkon ale nemůže vůz držet neustále, s tím jak stoupá úroveň nabití akumulátoru, se snižuje i dobíjecí výkon. Baterie by se jinak přehřála, mohla by se poškodit a rapidně by klesala její životnost.
Zdroj: electrek