Nejedná se o první zprávy, které naznačují, že je Tesla roky před konkurencí. Pojďme se podívat, proč tomu tak je.
TIP: Zapojte se do ankety: Jaký dojezd by měl mít váš elektromobil?
Britský týdeník The Economist říká, že se Tesla přidává k tradičním automobilkám a je již mainstream. Ptáte se proč? „Výdělečnost a výroba nejsou jedinými důvody, proč se Tesla přidává k tradičním automobilkám. Nové produkty a nové továrny jsou již na cestě. Například Cybertruck, nevšední hranatý pickup, který jako by přijel z nějakého sci-fi z 80. let. Elon Musk ho odhalil v listopadu 2019 a na silnicích se má objevit v roce 2021. Letos Tesla také již odstartovala s Modelem Y, má jít o menší SUV, a co teprve takový Roadster, drahý sporťák.“ A aby toho nebylo málo, tak má americká automobilka uvést do pohybu i tahač Tesla Semi.
Ovšem to stále není vše. „Dále začala firma vyrábět svůj Model 3 v čínské Gigafactory. Zde se také ukázalo, že Tesla dokáže fungovat mnohem rychleji než konkurence. Továrnu v Šanghaji se podařilo spustit již po 11 měsících od začátku plánování.“ Dále je také na cestě evropská Gigafactory, jejíž výstavba již započala, a to i přes veškeré počáteční trable. Také se teď šeptá, že Tesla zvažuje výstavbu další americké Gigafactory, měla by se nacházet v blízkosti města Nashville, ovšem to jsou neověřené zprávy.
TIP: Proč Tesla koupila firmu Maxwell? Chce vyrábět revoluční baterie
Díky uvedení nových vozidel a továren si Tesla získala plnou pozornost celého automobilového průmyslu. Každopádně nejvíce si stejně věří v technologickém odvětví, konkrétně máme na mysli baterie. The Economist říká, že Tesla díky své technologii nechala konkurenci v prachu. Dle UBS (United Bank of Switzerland) by se Tesla mohla stát dokonce nejziskovější automobilkou světa.
Jefferies Group, americká banka, tvrdí, že větší kapitál by Tesle mohl umožnit, aby firma začala posouvat svou působnost dále. Stále se spekuluje o tom, že by americký výrobce elektromobilů mohl již potvrdit to, že pracuje na vývoji milionové baterie. Jde o údajný projekt, který by díky nové technologii prodloužil životnost baterie až na 1 milion mílí, což je více než 1,5 milionu km. Popravdě spousta věcí nahrává faktu, že Tesla chystá na poli baterií něco velkého.
Zdroj: insideEVs
Nejedná se o první zprávy, které naznačují, že je Tesla roky před konkurencí. Pojďme se podívat, proč tomu tak je.
TIP: Zapojte se do ankety: Jaký dojezd by měl mít váš elektromobil?
Britský týdeník The Economist říká, že se Tesla přidává k tradičním automobilkám a je již mainstream. Ptáte se proč? „Výdělečnost a výroba nejsou jedinými důvody, proč se Tesla přidává k tradičním automobilkám. Nové produkty a nové továrny jsou již na cestě. Například Cybertruck, nevšední hranatý pickup, který jako by přijel z nějakého sci-fi z 80. let. Elon Musk ho odhalil v listopadu 2019 a na silnicích se má objevit v roce 2021. Letos Tesla také již odstartovala s Modelem Y, má jít o menší SUV, a co teprve takový Roadster, drahý sporťák.“ A aby toho nebylo málo, tak má americká automobilka uvést do pohybu i tahač Tesla Semi.
Ovšem to stále není vše. „Dále začala firma vyrábět svůj Model 3 v čínské Gigafactory. Zde se také ukázalo, že Tesla dokáže fungovat mnohem rychleji než konkurence. Továrnu v Šanghaji se podařilo spustit již po 11 měsících od začátku plánování.“ Dále je také na cestě evropská Gigafactory, jejíž výstavba již započala, a to i přes veškeré počáteční trable. Také se teď šeptá, že Tesla zvažuje výstavbu další americké Gigafactory, měla by se nacházet v blízkosti města Nashville, ovšem to jsou neověřené zprávy.
TIP: Proč Tesla koupila firmu Maxwell? Chce vyrábět revoluční baterie
Díky uvedení nových vozidel a továren si Tesla získala plnou pozornost celého automobilového průmyslu. Každopádně nejvíce si stejně věří v technologickém odvětví, konkrétně máme na mysli baterie. The Economist říká, že Tesla díky své technologii nechala konkurenci v prachu. Dle UBS (United Bank of Switzerland) by se Tesla mohla stát dokonce nejziskovější automobilkou světa.
Jefferies Group, americká banka, tvrdí, že větší kapitál by Tesle mohl umožnit, aby firma začala posouvat svou působnost dále. Stále se spekuluje o tom, že by americký výrobce elektromobilů mohl již potvrdit to, že pracuje na vývoji milionové baterie. Jde o údajný projekt, který by díky nové technologii prodloužil životnost baterie až na 1 milion mílí, což je více než 1,5 milionu km. Popravdě spousta věcí nahrává faktu, že Tesla chystá na poli baterií něco velkého.
Zdroj: insideEVs