Jen málokterá automobilka se může chlubit tolik oddanými příznivci, jako americká Tesla. Mnozí tuto náklonnost nazývají dokonce „novým náboženstvím“ nebo „fanatismem“, ovšem tyto termíny jsou v drtivé většině případů používány pejorativně. Tito lidé často nejsou příliš obeznámeni, v čem pobláznění těchto zákazníků vlastně spočívá, nicméně faktem zůstává, že fanoušků revolučního výrobce elektromobilů přibývá a jen málo z nich konvertuje zpět ke konvenčním automobilkám. To mimo jiné ukazuje také nedávný průzkum společnosti Citi.
Každoročně se Tesla umisťuje na nejvyšších příčkách v dotaznících ohledně spokojenosti s jejich vozem a začíná se tedy zdát, že to nebude náhodou. Faktorů, které tento fakt způsobují, je bezesporu hned několik, nicméně zaokrouhleme to na tvrzení, že žádný vůz vám toho jednoduše nenabídne tolik, jako elektromobil od amerického výrobce.
Neuvěřitelné množství nastavení, spoustu chytrých funkcí, dlouhodobá a intenzivní aktualizace softwaru – to je jenom malá výseč důvodů, kvůli kterým se do vozidla jiných značek těžko přesedá. V tu chvíli si totiž uvědomíte, jak moc jsou některé vozy (ač současné modely) vlastně pozadu a okamžitě začnete přemýšlet, co všechno vám v konkurenčním produktu chybí. I když jste před prvním usednutím do Tesly nevěděli, že něco takového potřebujete.
Nepřehlédněte: Tesla Model Y má nové baterie s podstatným vylepšením, které ocení každý
Důkazem budiž analýza společnosti Citi, která se zaměřila na věrnost zákazníků jednotlivým automobilkám a konkrétním modelům. Automobilka Tesla dosahuje až 67% míry loajality, zatímco průměr segmentu prémiových značek se zastavil na 46%.
„Je působivé, že loajalita značce Tesla má v posledních letech stoupající tendenci i přes to, že v roce 2021 poklesla kvůli omezením v dodávkách,“ uvedli experti. Dodali, že napříč modelovou řadou jsou zákazníci nejvíce věrní Modelu 3 a naopak nejmenší míru loajality zaznamenal Model S.
Jen málokterá automobilka se může chlubit tolik oddanými příznivci, jako americká Tesla. Mnozí tuto náklonnost nazývají dokonce „novým náboženstvím“ nebo „fanatismem“, ovšem tyto termíny jsou v drtivé většině případů používány pejorativně. Tito lidé často nejsou příliš obeznámeni, v čem pobláznění těchto zákazníků vlastně spočívá, nicméně faktem zůstává, že fanoušků revolučního výrobce elektromobilů přibývá a jen málo z nich konvertuje zpět ke konvenčním automobilkám. To mimo jiné ukazuje také nedávný průzkum společnosti Citi.
Každoročně se Tesla umisťuje na nejvyšších příčkách v dotaznících ohledně spokojenosti s jejich vozem a začíná se tedy zdát, že to nebude náhodou. Faktorů, které tento fakt způsobují, je bezesporu hned několik, nicméně zaokrouhleme to na tvrzení, že žádný vůz vám toho jednoduše nenabídne tolik, jako elektromobil od amerického výrobce.
Neuvěřitelné množství nastavení, spoustu chytrých funkcí, dlouhodobá a intenzivní aktualizace softwaru – to je jenom malá výseč důvodů, kvůli kterým se do vozidla jiných značek těžko přesedá. V tu chvíli si totiž uvědomíte, jak moc jsou některé vozy (ač současné modely) vlastně pozadu a okamžitě začnete přemýšlet, co všechno vám v konkurenčním produktu chybí. I když jste před prvním usednutím do Tesly nevěděli, že něco takového potřebujete.
Nepřehlédněte: Tesla Model Y má nové baterie s podstatným vylepšením, které ocení každý
Důkazem budiž analýza společnosti Citi, která se zaměřila na věrnost zákazníků jednotlivým automobilkám a konkrétním modelům. Automobilka Tesla dosahuje až 67% míry loajality, zatímco průměr segmentu prémiových značek se zastavil na 46%.
„Je působivé, že loajalita značce Tesla má v posledních letech stoupající tendenci i přes to, že v roce 2021 poklesla kvůli omezením v dodávkách,“ uvedli experti. Dodali, že napříč modelovou řadou jsou zákazníci nejvíce věrní Modelu 3 a naopak nejmenší míru loajality zaznamenal Model S.