Tesla naprosto ovládla žebříček věrnosti zákazníků! Ti už nic jiného nechtějí

  • S Teslou jsou její zákazníci obecně spokojeni a odráží se to také na loajalitě automobilce
  • Nová analýza nasvědčuje tomu, že Američané v tomto ohledu předčili konkurenci
  • Proč tomu tak je a jaké procento zákazníků ve skutečnosti zůstává společnosti Elona Muska věrné?
Tesla Model 3

Tesla Model 3 | foto: Tesla

Jen málokterá automobilka se může chlubit tolik oddanými příznivci, jako americká Tesla. Mnozí tuto náklonnost nazývají dokonce „novým náboženstvím“ nebo „fanatismem“, ovšem tyto termíny jsou v drtivé většině případů používány pejorativně. Tito lidé často nejsou příliš obeznámeni, v čem pobláznění těchto zákazníků vlastně spočívá, nicméně faktem zůstává, že fanoušků revolučního výrobce elektromobilů přibývá a jen málo z nich konvertuje zpět ke konvenčním automobilkám. To mimo jiné ukazuje také nedávný průzkum společnosti Citi.

Tesla nabídne to, co u ostatních nenajdete

Každoročně se Tesla umisťuje na nejvyšších příčkách v dotaznících ohledně spokojenosti s jejich vozem a začíná se tedy zdát, že to nebude náhodou. Faktorů, které tento fakt způsobují, je bezesporu hned několik, nicméně zaokrouhleme to na tvrzení, že žádný vůz vám toho jednoduše nenabídne tolik, jako elektromobil od amerického výrobce.

Neuvěřitelné množství nastavení, spoustu chytrých funkcí, dlouhodobá a intenzivní aktualizace softwaru – to je jenom malá výseč důvodů, kvůli kterým se do vozidla jiných značek těžko přesedá. V tu chvíli si totiž uvědomíte, jak moc jsou některé vozy (ač současné modely) vlastně pozadu a okamžitě začnete přemýšlet, co všechno vám v konkurenčním produktu chybí. I když jste před prvním usednutím do Tesly nevěděli, že něco takového potřebujete.

Elektromobily značky Tesla při nabíjení v síti Supercharger

Elektromobily značky Tesla při nabíjení v síti Supercharger | foto: Tesla


Nepřehlédněte: Tesla Model Y má nové baterie s podstatným vylepšením, které ocení každý


Zákazníci nechtějí přesednout „do horšího“

Důkazem budiž analýza společnosti Citi, která se zaměřila na věrnost zákazníků jednotlivým automobilkám a konkrétním modelům. Automobilka Tesla dosahuje až 67% míry loajality, zatímco průměr segmentu prémiových značek se zastavil na 46%.

„Je působivé, že loajalita značce Tesla má v posledních letech stoupající tendenci i přes to, že v roce 2021 poklesla kvůli omezením v dodávkách,“ uvedli experti. Dodali, že napříč modelovou řadou jsou zákazníci nejvíce věrní Modelu 3 a naopak nejmenší míru loajality zaznamenal Model S.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Tesla naprosto ovládla žebříček věrnosti zákazníků! Ti už nic jiného nechtějí

  • S Teslou jsou její zákazníci obecně spokojeni a odráží se to také na loajalitě automobilce
  • Nová analýza nasvědčuje tomu, že Američané v tomto ohledu předčili konkurenci
  • Proč tomu tak je a jaké procento zákazníků ve skutečnosti zůstává společnosti Elona Muska věrné?
Tesla Model 3

Tesla Model 3 | foto: Tesla

Jen málokterá automobilka se může chlubit tolik oddanými příznivci, jako americká Tesla. Mnozí tuto náklonnost nazývají dokonce „novým náboženstvím“ nebo „fanatismem“, ovšem tyto termíny jsou v drtivé většině případů používány pejorativně. Tito lidé často nejsou příliš obeznámeni, v čem pobláznění těchto zákazníků vlastně spočívá, nicméně faktem zůstává, že fanoušků revolučního výrobce elektromobilů přibývá a jen málo z nich konvertuje zpět ke konvenčním automobilkám. To mimo jiné ukazuje také nedávný průzkum společnosti Citi.

Tesla nabídne to, co u ostatních nenajdete

Každoročně se Tesla umisťuje na nejvyšších příčkách v dotaznících ohledně spokojenosti s jejich vozem a začíná se tedy zdát, že to nebude náhodou. Faktorů, které tento fakt způsobují, je bezesporu hned několik, nicméně zaokrouhleme to na tvrzení, že žádný vůz vám toho jednoduše nenabídne tolik, jako elektromobil od amerického výrobce.

Neuvěřitelné množství nastavení, spoustu chytrých funkcí, dlouhodobá a intenzivní aktualizace softwaru – to je jenom malá výseč důvodů, kvůli kterým se do vozidla jiných značek těžko přesedá. V tu chvíli si totiž uvědomíte, jak moc jsou některé vozy (ač současné modely) vlastně pozadu a okamžitě začnete přemýšlet, co všechno vám v konkurenčním produktu chybí. I když jste před prvním usednutím do Tesly nevěděli, že něco takového potřebujete.

Elektromobily značky Tesla při nabíjení v síti Supercharger

Elektromobily značky Tesla při nabíjení v síti Supercharger | foto: Tesla


Nepřehlédněte: Tesla Model Y má nové baterie s podstatným vylepšením, které ocení každý


Zákazníci nechtějí přesednout „do horšího“

Důkazem budiž analýza společnosti Citi, která se zaměřila na věrnost zákazníků jednotlivým automobilkám a konkrétním modelům. Automobilka Tesla dosahuje až 67% míry loajality, zatímco průměr segmentu prémiových značek se zastavil na 46%.

„Je působivé, že loajalita značce Tesla má v posledních letech stoupající tendenci i přes to, že v roce 2021 poklesla kvůli omezením v dodávkách,“ uvedli experti. Dodali, že napříč modelovou řadou jsou zákazníci nejvíce věrní Modelu 3 a naopak nejmenší míru loajality zaznamenal Model S.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."