Tesla dominuje na poli baterií. Je prý roky před konkurencí

Podle veřejné analýzy výzkumné společnosti Bloomberg New Energy Finance má Tesla na poli baterií významný náskok před ostatními.

Tip: Tesla má nyní největší továrnu na baterie na světě

Jde zejména o nižší náklady na výrobu současných Li-Ion baterií, protože mají nižší obsah drahoceného kobaltu než u jiných producentů akumulátorů.

Cílem Tesly je vyrábět baterie s cenou pod 100 dolarů za 1 kWh dříve než v roce 2020, kdežto zbytek trhu v průměru této hranice prý nedosáhne ani v roce 2025.

Z dalších výhod Bloomberg uvádí vertikální integraci bateriového výzkumu, nebo také to, že Tesla vyrábí baterie ve spolupráci s Panasonicem přímo u sebe, ve své gigatovárně, která je největší továrnou na baterie na světě.

Tip: Jak to, že Tesla dosáhne výkonu 310 kW z „tužkové“ baterie?

A pokud se nebudeme bavit o bateriích jako takových, ale o bateriovém systému v elektromobilech Tesly, i zde má americká automobilka zdá se nemalý náskok před konkurencí. Ať už jde o pokročilý způsob a systém propojení jednotlivých článků, které tvoří okruhy akumulátoru zasazeného do podvozku, nebo jejich chytrý způsob chlazení a zajištění maximální bezpečnosti.

Vypadá to tedy, že Tesla bude i v příštích letech napřed oproti konkurenci.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Tesla dominuje na poli baterií. Je prý roky před konkurencí

Podle veřejné analýzy výzkumné společnosti Bloomberg New Energy Finance má Tesla na poli baterií významný náskok před ostatními.

Tip: Tesla má nyní největší továrnu na baterie na světě

Jde zejména o nižší náklady na výrobu současných Li-Ion baterií, protože mají nižší obsah drahoceného kobaltu než u jiných producentů akumulátorů.

Cílem Tesly je vyrábět baterie s cenou pod 100 dolarů za 1 kWh dříve než v roce 2020, kdežto zbytek trhu v průměru této hranice prý nedosáhne ani v roce 2025.

Z dalších výhod Bloomberg uvádí vertikální integraci bateriového výzkumu, nebo také to, že Tesla vyrábí baterie ve spolupráci s Panasonicem přímo u sebe, ve své gigatovárně, která je největší továrnou na baterie na světě.

Tip: Jak to, že Tesla dosáhne výkonu 310 kW z „tužkové“ baterie?

A pokud se nebudeme bavit o bateriích jako takových, ale o bateriovém systému v elektromobilech Tesly, i zde má americká automobilka zdá se nemalý náskok před konkurencí. Ať už jde o pokročilý způsob a systém propojení jednotlivých článků, které tvoří okruhy akumulátoru zasazeného do podvozku, nebo jejich chytrý způsob chlazení a zajištění maximální bezpečnosti.

Vypadá to tedy, že Tesla bude i v příštích letech napřed oproti konkurenci.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."