Podle veřejné analýzy výzkumné společnosti Bloomberg New Energy Finance má Tesla na poli baterií významný náskok před ostatními.
Jde zejména o nižší náklady na výrobu současných Li-Ion baterií, protože mají nižší obsah drahoceného kobaltu než u jiných producentů akumulátorů.
Cílem Tesly je vyrábět baterie s cenou pod 100 dolarů za 1 kWh dříve než v roce 2020, kdežto zbytek trhu v průměru této hranice prý nedosáhne ani v roce 2025.
Z dalších výhod Bloomberg uvádí vertikální integraci bateriového výzkumu, nebo také to, že Tesla vyrábí baterie ve spolupráci s Panasonicem přímo u sebe, ve své gigatovárně, která je největší továrnou na baterie na světě.
Tip: Jak to, že Tesla dosáhne výkonu 310 kW z „tužkové“ baterie?
A pokud se nebudeme bavit o bateriích jako takových, ale o bateriovém systému v elektromobilech Tesly, i zde má americká automobilka zdá se nemalý náskok před konkurencí. Ať už jde o pokročilý způsob a systém propojení jednotlivých článků, které tvoří okruhy akumulátoru zasazeného do podvozku, nebo jejich chytrý způsob chlazení a zajištění maximální bezpečnosti.
Vypadá to tedy, že Tesla bude i v příštích letech napřed oproti konkurenci.
Podle veřejné analýzy výzkumné společnosti Bloomberg New Energy Finance má Tesla na poli baterií významný náskok před ostatními.
Tip: Tesla má nyní největší továrnu na baterie na světě
Jde zejména o nižší náklady na výrobu současných Li-Ion baterií, protože mají nižší obsah drahoceného kobaltu než u jiných producentů akumulátorů.
Cílem Tesly je vyrábět baterie s cenou pod 100 dolarů za 1 kWh dříve než v roce 2020, kdežto zbytek trhu v průměru této hranice prý nedosáhne ani v roce 2025.
Z dalších výhod Bloomberg uvádí vertikální integraci bateriového výzkumu, nebo také to, že Tesla vyrábí baterie ve spolupráci s Panasonicem přímo u sebe, ve své gigatovárně, která je největší továrnou na baterie na světě.
Tip: Jak to, že Tesla dosáhne výkonu 310 kW z „tužkové“ baterie?
A pokud se nebudeme bavit o bateriích jako takových, ale o bateriovém systému v elektromobilech Tesly, i zde má americká automobilka zdá se nemalý náskok před konkurencí. Ať už jde o pokročilý způsob a systém propojení jednotlivých článků, které tvoří okruhy akumulátoru zasazeného do podvozku, nebo jejich chytrý způsob chlazení a zajištění maximální bezpečnosti.
Vypadá to tedy, že Tesla bude i v příštích letech napřed oproti konkurenci.