Festival rychlosti v britském Goodwoodu je pro některé snad nejzajímavější automobilovou akcí roku, na které stojí za to zejména proslulý závod do vrchu. Někdy se ale urodí i nějaké to nečekané překvapení..
Letos se o něj jednoznačně postarala společnost Siemens, která zafinancovala předělávku legendárního Fordu Mustang z roku 1965 v “supermoderní” autonomní auto.
Jenže výsledek všechny přihlížející diváky spíše neskutečně pobavil, než že by měl přesvědčit o tom, že je právě tohle budoucnost dopravy. Koneckonců podívejte se sami.
Už od samotného startu začalo auto vrávorat jako nějaký opilec, který se k ránu vrací domů. A když po pár metrech málem narazilo do balíků slámy, převzal raději kontrolu nad řízením jeden z cestujících. Občas musel volent strhnout zpátky, aby Mustang vůbec dojel do cíle.
Spíše zábavné, než funkční řešení přivezla na právě probíhající Festival rychlosti v Goodwoodu společnost Siemens. Ve spolupráci s Bentley Systems zabudovala do Fordu Mustang technologii pokročilého vyhledávání polohy s GPS čipem a vyvinula technologii pro 3D skenování trati, aby získal automobil povědomí o dráze. Nicméně se to tak úplně nepovedlo. Nebo to byl naopak záměr, jak získat pozornost médií a pobavit svět? Kdoví.
Festival rychlosti v britském Goodwoodu je pro některé snad nejzajímavější automobilovou akcí roku, na které stojí za to zejména proslulý závod do vrchu. Někdy se ale urodí i nějaké to nečekané překvapení..
Letos se o něj jednoznačně postarala společnost Siemens, která zafinancovala předělávku legendárního Fordu Mustang z roku 1965 v “supermoderní” autonomní auto.
Jenže výsledek všechny přihlížející diváky spíše neskutečně pobavil, než že by měl přesvědčit o tom, že je právě tohle budoucnost dopravy. Koneckonců podívejte se sami.
Už od samotného startu začalo auto vrávorat jako nějaký opilec, který se k ránu vrací domů. A když po pár metrech málem narazilo do balíků slámy, převzal raději kontrolu nad řízením jeden z cestujících. Občas musel volent strhnout zpátky, aby Mustang vůbec dojel do cíle.
Spíše zábavné, než funkční řešení přivezla na právě probíhající Festival rychlosti v Goodwoodu společnost Siemens. Ve spolupráci s Bentley Systems zabudovala do Fordu Mustang technologii pokročilého vyhledávání polohy s GPS čipem a vyvinula technologii pro 3D skenování trati, aby získal automobil povědomí o dráze. Nicméně se to tak úplně nepovedlo. Nebo to byl naopak záměr, jak získat pozornost médií a pobavit svět? Kdoví.