Jak ve své nové tiskové zprávě informuje výrobce sportovních elektromobilů z Chorvatska, firma vstupuje do partnerství s koncernem BMW Group. Technologická odnož Rimac Technology bude své nové německé partnery zásobovat řadou komponentů a technologií.
Zahájení spolupráce mezi značkou Rimac a BMW značí zvlášť pro chorvatskou značku velký krok. Jde totiž o nejambicióznější projekt, kterého byla technologická odnož doposud součástí. Primárním cílem má být dodávání bateriových technologií, které bude poté BMW používat v celé řadě produktů značky.
Že má být spolupráce dlouhodobá dokazují i nové plány Rimacu na rozšíření svého Rimac Campusu, který se nachází poblíž města Záhřeb. Aby firma mohla Němcům baterie dodávat, musí nejprve připravit sofistikovanou a automatizovanou výrobní linku, kde se budou baterie vyrábět. Tomuto projektu by se pak měla zasvětit značná část zmíněného Campusu.
Čtěte také: První město v ČR začíná půjčovat elektromobily. Jen za stovku na hodinu
K příležitosti oznámení nové spolupráce se vyjádřil i Mate Rimac, který je zakladatelem chorvatské značky. Prozradil, že jeho cesta začala s BMW 3. řady z roku 1984, které ve svých 20 letech v garáži přeměnil na elektromobil. Jde tak o úsměvný detail, který celému partnerství přidává hloubku.
Šéf společnosti dále vyzdvihl růst a čím dál vyšší relevanci značky ve světě. „S takovým růstem našeho byznysu, včetně otevření Rimac Campusu, jsme připraveni být dodavateli ve velkých projektech pro lídry v automobilovém průmyslu,“ sdělil Mate Rimac.
Jak ve své nové tiskové zprávě informuje výrobce sportovních elektromobilů z Chorvatska, firma vstupuje do partnerství s koncernem BMW Group. Technologická odnož Rimac Technology bude své nové německé partnery zásobovat řadou komponentů a technologií.
Zahájení spolupráce mezi značkou Rimac a BMW značí zvlášť pro chorvatskou značku velký krok. Jde totiž o nejambicióznější projekt, kterého byla technologická odnož doposud součástí. Primárním cílem má být dodávání bateriových technologií, které bude poté BMW používat v celé řadě produktů značky.
Že má být spolupráce dlouhodobá dokazují i nové plány Rimacu na rozšíření svého Rimac Campusu, který se nachází poblíž města Záhřeb. Aby firma mohla Němcům baterie dodávat, musí nejprve připravit sofistikovanou a automatizovanou výrobní linku, kde se budou baterie vyrábět. Tomuto projektu by se pak měla zasvětit značná část zmíněného Campusu.
Čtěte také: První město v ČR začíná půjčovat elektromobily. Jen za stovku na hodinu
K příležitosti oznámení nové spolupráce se vyjádřil i Mate Rimac, který je zakladatelem chorvatské značky. Prozradil, že jeho cesta začala s BMW 3. řady z roku 1984, které ve svých 20 letech v garáži přeměnil na elektromobil. Jde tak o úsměvný detail, který celému partnerství přidává hloubku.
Šéf společnosti dále vyzdvihl růst a čím dál vyšší relevanci značky ve světě. „S takovým růstem našeho byznysu, včetně otevření Rimac Campusu, jsme připraveni být dodavateli ve velkých projektech pro lídry v automobilovém průmyslu,“ sdělil Mate Rimac.