Spider-Man není všemocný, v poslední reklamě ho zachránil Hyundai Ioniq 5

  • Nový elektromobil Hyundai Ioniq 5 si zahraje v novém filmu Spider-Man: Bez domova
  • Součástí této spolupráce je i tvorba rozsáhlé kampaně po celém světě
  • Premiéra velkofilmu je stanovena na 17. prosince
Hyundai Ioniq 5 si zahraje ve filmu Spider-Man: No Way Home!

Hyundai Ioniq 5 si zahraje ve filmu Spider-Man: No Way Home! | foto: Hyundai

Elektromobilita se postupně šíří i na hollywoodská plátna. Nedávno jsme měli tu čest vidět Porsche Taycan ve scéně s Dwaynem Johnsonem, který se v něm proháněl během natáčení velkofilmu Red Notice. Nyní do světa celebrit vstupuje i elektrický Hyundai Ioniq 5, který si střihl roli ve filmu “Spider-Man: Bez domova” od Sony Pictures.

Hyundai Ioniq 5 se stal hvězdou Hollywoodu

„Z hlediska marketingu očekáváme od této spolupráce velký přínos. Tento vzrušující film s našimi vozidly v klíčových částech příběhu potěší miliony diváků na celém světě,“ řekl Thomas Schemera, výkonný viceprezident, globální marketingový ředitel a vedoucí divize zákaznických zážitků ve společnosti Hyundai Motor Company.

Celá akce je pod hlavičkou firem Hyundai Motor Group a Sony Pictures. Uzavřeli totiž zajímavé partnerství s cílem prezentovat svou vizi mobility. Kampaň běží ještě před uvedením filmu o pavoučím muži, jehož premiéra je stanovena na 17. prosince.

Spider-Man v Hyundai Ioniq 5

Spider-Man v Hyundai Ioniq 5 | foto: Hyundai


Čtěte také: První záběry na rozebranou baterii Hyundai Ioniq 5! Proč inženýry tolik fascinuje?


K vidění bude nejen na filmovém plátně

„Hyundai je synonymem špičkové technologie a vizuálně inovativního designu. Není tedy vůbec překvapivé, že značka pro model Ioniq 5 a netrpělivě očekávaný film ‚Spider-Man: Bez domova‘ vytvořila nápaditou marketingovou kampaň. Nepochybujeme o tom, že tato inovativní spolupráce přinese fanouškům hodně zábavy,“ řekl Jeffrey Godsick, výkonný viceprezident Sony Pictures Entertainment.

Zajímavostí je, že marketingová kampaň společnosti Hyundai Motor, zaměřená na připravovaný film „Spider-Man: Bez domova“, bude přitahovat pozornost rovněž na velkoplošné obrazovce na náměstí Piccadilly Circus v Londýně a prostřednictvím reklamních ploch na celém světě.

Video

https://www.youtube.com/watch?v=U4j03-q8-z8

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Spider-Man není všemocný, v poslední reklamě ho zachránil Hyundai Ioniq 5

  • Nový elektromobil Hyundai Ioniq 5 si zahraje v novém filmu Spider-Man: Bez domova
  • Součástí této spolupráce je i tvorba rozsáhlé kampaně po celém světě
  • Premiéra velkofilmu je stanovena na 17. prosince
Hyundai Ioniq 5 si zahraje ve filmu Spider-Man: No Way Home!

Hyundai Ioniq 5 si zahraje ve filmu Spider-Man: No Way Home! | foto: Hyundai

Elektromobilita se postupně šíří i na hollywoodská plátna. Nedávno jsme měli tu čest vidět Porsche Taycan ve scéně s Dwaynem Johnsonem, který se v něm proháněl během natáčení velkofilmu Red Notice. Nyní do světa celebrit vstupuje i elektrický Hyundai Ioniq 5, který si střihl roli ve filmu “Spider-Man: Bez domova” od Sony Pictures.

Hyundai Ioniq 5 se stal hvězdou Hollywoodu

„Z hlediska marketingu očekáváme od této spolupráce velký přínos. Tento vzrušující film s našimi vozidly v klíčových částech příběhu potěší miliony diváků na celém světě,“ řekl Thomas Schemera, výkonný viceprezident, globální marketingový ředitel a vedoucí divize zákaznických zážitků ve společnosti Hyundai Motor Company.

Celá akce je pod hlavičkou firem Hyundai Motor Group a Sony Pictures. Uzavřeli totiž zajímavé partnerství s cílem prezentovat svou vizi mobility. Kampaň běží ještě před uvedením filmu o pavoučím muži, jehož premiéra je stanovena na 17. prosince.

Spider-Man v Hyundai Ioniq 5

Spider-Man v Hyundai Ioniq 5 | foto: Hyundai


Čtěte také: První záběry na rozebranou baterii Hyundai Ioniq 5! Proč inženýry tolik fascinuje?


K vidění bude nejen na filmovém plátně

„Hyundai je synonymem špičkové technologie a vizuálně inovativního designu. Není tedy vůbec překvapivé, že značka pro model Ioniq 5 a netrpělivě očekávaný film ‚Spider-Man: Bez domova‘ vytvořila nápaditou marketingovou kampaň. Nepochybujeme o tom, že tato inovativní spolupráce přinese fanouškům hodně zábavy,“ řekl Jeffrey Godsick, výkonný viceprezident Sony Pictures Entertainment.

Zajímavostí je, že marketingová kampaň společnosti Hyundai Motor, zaměřená na připravovaný film „Spider-Man: Bez domova“, bude přitahovat pozornost rovněž na velkoplošné obrazovce na náměstí Piccadilly Circus v Londýně a prostřednictvím reklamních ploch na celém světě.

Video

https://www.youtube.com/watch?v=U4j03-q8-z8

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."