Elektromobilita se postupně šíří i na hollywoodská plátna. Nedávno jsme měli tu čest vidět Porsche Taycan ve scéně s Dwaynem Johnsonem, který se v něm proháněl během natáčení velkofilmu Red Notice. Nyní do světa celebrit vstupuje i elektrický Hyundai Ioniq 5, který si střihl roli ve filmu “Spider-Man: Bez domova” od Sony Pictures.
„Z hlediska marketingu očekáváme od této spolupráce velký přínos. Tento vzrušující film s našimi vozidly v klíčových částech příběhu potěší miliony diváků na celém světě,“ řekl Thomas Schemera, výkonný viceprezident, globální marketingový ředitel a vedoucí divize zákaznických zážitků ve společnosti Hyundai Motor Company.
Celá akce je pod hlavičkou firem Hyundai Motor Group a Sony Pictures. Uzavřeli totiž zajímavé partnerství s cílem prezentovat svou vizi mobility. Kampaň běží ještě před uvedením filmu o pavoučím muži, jehož premiéra je stanovena na 17. prosince.
Čtěte také: První záběry na rozebranou baterii Hyundai Ioniq 5! Proč inženýry tolik fascinuje?
„Hyundai je synonymem špičkové technologie a vizuálně inovativního designu. Není tedy vůbec překvapivé, že značka pro model Ioniq 5 a netrpělivě očekávaný film ‚Spider-Man: Bez domova‘ vytvořila nápaditou marketingovou kampaň. Nepochybujeme o tom, že tato inovativní spolupráce přinese fanouškům hodně zábavy,“ řekl Jeffrey Godsick, výkonný viceprezident Sony Pictures Entertainment.
Zajímavostí je, že marketingová kampaň společnosti Hyundai Motor, zaměřená na připravovaný film „Spider-Man: Bez domova“, bude přitahovat pozornost rovněž na velkoplošné obrazovce na náměstí Piccadilly Circus v Londýně a prostřednictvím reklamních ploch na celém světě.
https://www.youtube.com/watch?v=U4j03-q8-z8
Elektromobilita se postupně šíří i na hollywoodská plátna. Nedávno jsme měli tu čest vidět Porsche Taycan ve scéně s Dwaynem Johnsonem, který se v něm proháněl během natáčení velkofilmu Red Notice. Nyní do světa celebrit vstupuje i elektrický Hyundai Ioniq 5, který si střihl roli ve filmu “Spider-Man: Bez domova” od Sony Pictures.
„Z hlediska marketingu očekáváme od této spolupráce velký přínos. Tento vzrušující film s našimi vozidly v klíčových částech příběhu potěší miliony diváků na celém světě,“ řekl Thomas Schemera, výkonný viceprezident, globální marketingový ředitel a vedoucí divize zákaznických zážitků ve společnosti Hyundai Motor Company.
Celá akce je pod hlavičkou firem Hyundai Motor Group a Sony Pictures. Uzavřeli totiž zajímavé partnerství s cílem prezentovat svou vizi mobility. Kampaň běží ještě před uvedením filmu o pavoučím muži, jehož premiéra je stanovena na 17. prosince.
Čtěte také: První záběry na rozebranou baterii Hyundai Ioniq 5! Proč inženýry tolik fascinuje?
„Hyundai je synonymem špičkové technologie a vizuálně inovativního designu. Není tedy vůbec překvapivé, že značka pro model Ioniq 5 a netrpělivě očekávaný film ‚Spider-Man: Bez domova‘ vytvořila nápaditou marketingovou kampaň. Nepochybujeme o tom, že tato inovativní spolupráce přinese fanouškům hodně zábavy,“ řekl Jeffrey Godsick, výkonný viceprezident Sony Pictures Entertainment.
Zajímavostí je, že marketingová kampaň společnosti Hyundai Motor, zaměřená na připravovaný film „Spider-Man: Bez domova“, bude přitahovat pozornost rovněž na velkoplošné obrazovce na náměstí Piccadilly Circus v Londýně a prostřednictvím reklamních ploch na celém světě.
https://www.youtube.com/watch?v=U4j03-q8-z8