Jeden z vůbec nejslavnějších bývalých fotbalistů světa se dává na cestu elektrifikace. David Beckham, který je mimochodem milovníkem aut, investuje část svých vydělaných peněz do opravdu originální firmy.
Lunaz se zabývá kompletní elektrifikací vozů, které v minulosti jezdily výhradně na spalovací motor. Je to totiž jedna z možností, jak přivést legendu zpět k životu a k tomu ještě bez lokálních emisí.
Nutno ovšem podotknout, že taková přestavba něco stojí. Paradoxní na celém projektu je fakt, že v současnou chvíli si při koupi elektrického veterána pravděpodobně o dost připlatíte. Nedávno jsme třeba psali o legendárním Bentley S3 Contitental Flying Spur, který se nabízí za více než 10 milionů korun.
Lunaz ovšem dělá i další značky. Elektrifikací prošel například Rolls-Royce Silver Cloud a Phantom nebo různé modely od Jaguaru. Společnost prý představuje to nejlepší z britské vynalézavosti, a tak se můžeme těšit na mnohem větší projekty. Do roku 2024 chtějí nabídnout přes 500 pracovních míst, protože počítají s raketovým růstem.
Společnost v čele se slavným fotbalistou zároveň oznámila, že se bude nově dělit na tři divize. První, Lunaz Design, bude přepracovávat historické vozy. Druhá odnož se nazývá Lunaz Applied Technologies, která se zaměří na velké firemní flotily a jako poslední je Lunaz Powertrain. Tato divize má za úkol vyvinout a nabízet vlastní pohonná ústrojí.
Jste příznivci přestavování legendárních vozů? Podělte se o názor v diskuzi!
Jeden z vůbec nejslavnějších bývalých fotbalistů světa se dává na cestu elektrifikace. David Beckham, který je mimochodem milovníkem aut, investuje část svých vydělaných peněz do opravdu originální firmy.
Lunaz se zabývá kompletní elektrifikací vozů, které v minulosti jezdily výhradně na spalovací motor. Je to totiž jedna z možností, jak přivést legendu zpět k životu a k tomu ještě bez lokálních emisí.
Nutno ovšem podotknout, že taková přestavba něco stojí. Paradoxní na celém projektu je fakt, že v současnou chvíli si při koupi elektrického veterána pravděpodobně o dost připlatíte. Nedávno jsme třeba psali o legendárním Bentley S3 Contitental Flying Spur, který se nabízí za více než 10 milionů korun.
Lunaz ovšem dělá i další značky. Elektrifikací prošel například Rolls-Royce Silver Cloud a Phantom nebo různé modely od Jaguaru. Společnost prý představuje to nejlepší z britské vynalézavosti, a tak se můžeme těšit na mnohem větší projekty. Do roku 2024 chtějí nabídnout přes 500 pracovních míst, protože počítají s raketovým růstem.
Společnost v čele se slavným fotbalistou zároveň oznámila, že se bude nově dělit na tři divize. První, Lunaz Design, bude přepracovávat historické vozy. Druhá odnož se nazývá Lunaz Applied Technologies, která se zaměří na velké firemní flotily a jako poslední je Lunaz Powertrain. Tato divize má za úkol vyvinout a nabízet vlastní pohonná ústrojí.
Jste příznivci přestavování legendárních vozů? Podělte se o názor v diskuzi!