S příchodem prvního čistokrevného elektromobilu značky Škoda Auto jsme se dočkali přepracovaného a přehlednějšího online konfigurátoru, přes který se dá Enyaq iV objednat. Mladoboleslavská automobilka se chlubí, že k tomu stačí jen 6 kroků a má pravdu. Konfigurace Enyaqu je podstatně intuitivnější a rychlejší než v případě jiných aut.
V prvním kroku si zákazník vybírá mezi verzemi dle výkonu a kapacity baterie, tedy pochopitelně také dojezdu. Na výběr je Enyaq iV 60 a Enyaq iV 80, což jsou v tuto chvíli jediné varianty dostupné přes konfigurátor. V dalších krocích si pak volíte barvu, kola, interiér, doplňkovou výbavu, a nakonec věci kolem nabíjení a služeb.
„Lehce srozumitelná a uživatelsky přívětivá je nová struktura konfigurace vozu s celkem dvanácti individuálně laděnými designovými variantami interiéru, které reprezentují různé životní styly – od moderního přes luxusní až po sportovní. V závislosti na velikosti baterie, pohonu a variantě modelu si zákazník může vybrat až z pěti uvedených stylů.“ píše společnost Škoda Auto ve své tiskové zprávě.
Nejlevnější Enyaq iV vychází v konfigurátoru na 1 059 900 Kč s DPH, ovšem to je verze, ve které toho budete hodně postrádat. Bez příplatků za volitelnou výbavu se pravděpodobně neobejdete, takže počítejte, že cena Enyaqu bude o něco vyšší. Pokud jsme si navolili všechno možné, dostali jsme se na více než 1,5 milionu Kč s DPH.
A za co se ve výbavě platí? Začíná to už u výběru barvy elektromobilu Škoda Enyaq iV, kde bezpříplatková je pouze základní modrá barva, za všechny metalické barvy se připlácí 19 000 Kč a v případě červené pak 25 000 Kč. Velký důraz automobilka dává volbě interiéru, který se v případě prémiové kůže vyšplhá až na 48 000 Kč.
Čtěte také: Vše, co víme o Škoda Enyaq iV – cena, dojezd a specifikace
Ve volitelné výbavě vozu je pak například: asistované řízení (28 000 Kč), 125kW rychlonabíjení (13 000 Kč), tepelné čerpadlo (30 000 Kč), vyhřívané sedačky a čelní sklo (10 000 Kč), elektrické víko zavazadelníku (16 000 Kč), navigace (20 000 Kč), sportovní packet s adaptivním podvozkem (24 000 Kč), či nabíjecí kabel pro 230V/400V (16 000 Kč).
Za nás je tedy nasnadě, aby si zákazník přidal minimálně bezpečnostní asistenty, rychlejší nabíjení, tepelné čerpadlo, či vyhřívané sedačky. Počítejte tedy, že Enyaq iV za milion nejspíše nepořídíte a konečná cena elektromobilu se bude pohybovat nejméně kolem 1,2 milionu Kč, možná ještě o něco výše.
S příchodem prvního čistokrevného elektromobilu značky Škoda Auto jsme se dočkali přepracovaného a přehlednějšího online konfigurátoru, přes který se dá Enyaq iV objednat. Mladoboleslavská automobilka se chlubí, že k tomu stačí jen 6 kroků a má pravdu. Konfigurace Enyaqu je podstatně intuitivnější a rychlejší než v případě jiných aut.
V prvním kroku si zákazník vybírá mezi verzemi dle výkonu a kapacity baterie, tedy pochopitelně také dojezdu. Na výběr je Enyaq iV 60 a Enyaq iV 80, což jsou v tuto chvíli jediné varianty dostupné přes konfigurátor. V dalších krocích si pak volíte barvu, kola, interiér, doplňkovou výbavu, a nakonec věci kolem nabíjení a služeb.
„Lehce srozumitelná a uživatelsky přívětivá je nová struktura konfigurace vozu s celkem dvanácti individuálně laděnými designovými variantami interiéru, které reprezentují různé životní styly – od moderního přes luxusní až po sportovní. V závislosti na velikosti baterie, pohonu a variantě modelu si zákazník může vybrat až z pěti uvedených stylů.“ píše společnost Škoda Auto ve své tiskové zprávě.
Nejlevnější Enyaq iV vychází v konfigurátoru na 1 059 900 Kč s DPH, ovšem to je verze, ve které toho budete hodně postrádat. Bez příplatků za volitelnou výbavu se pravděpodobně neobejdete, takže počítejte, že cena Enyaqu bude o něco vyšší. Pokud jsme si navolili všechno možné, dostali jsme se na více než 1,5 milionu Kč s DPH.
A za co se ve výbavě platí? Začíná to už u výběru barvy elektromobilu Škoda Enyaq iV, kde bezpříplatková je pouze základní modrá barva, za všechny metalické barvy se připlácí 19 000 Kč a v případě červené pak 25 000 Kč. Velký důraz automobilka dává volbě interiéru, který se v případě prémiové kůže vyšplhá až na 48 000 Kč.
Čtěte také: Vše, co víme o Škoda Enyaq iV – cena, dojezd a specifikace
Ve volitelné výbavě vozu je pak například: asistované řízení (28 000 Kč), 125kW rychlonabíjení (13 000 Kč), tepelné čerpadlo (30 000 Kč), vyhřívané sedačky a čelní sklo (10 000 Kč), elektrické víko zavazadelníku (16 000 Kč), navigace (20 000 Kč), sportovní packet s adaptivním podvozkem (24 000 Kč), či nabíjecí kabel pro 230V/400V (16 000 Kč).
Za nás je tedy nasnadě, aby si zákazník přidal minimálně bezpečnostní asistenty, rychlejší nabíjení, tepelné čerpadlo, či vyhřívané sedačky. Počítejte tedy, že Enyaq iV za milion nejspíše nepořídíte a konečná cena elektromobilu se bude pohybovat nejméně kolem 1,2 milionu Kč, možná ještě o něco výše.