Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto postupně poodhaluje nové informace o modelech Scala a Kamiq pro rok 2024. Nejnovějším střípkem jsou první ceny, a to speciální, exkluzivní edice „First Edition“, které by se měli zákazníci dočkat jako první už někdy začátkem příštího roku.
Oba vozy ve First Edition startují shodně na částce 599 900 Kč včetně DPH, což není vůbec málo. Při využití financování je možné měsíčně splácet již od 4 990 Kč včetně DPH. A co dostanete ve výbavě, která má podle Škodovky „řadu nových výbavových prvků, které v daném segmentu nejsou obvyklé“?
Jak nový model Škoda Scala First Edition, tak i Škoda Kamiq First Edition nabídnou speciální plaketku First Edition na předních blatnících, dále pak nová 17″ kola, Matrix-LED přední světlomety, virtuální kokpit, parkovací kameru (vzadu), či asistovanou jízdu 1.5+ (hlídání mrtvého úhlu, adaptivní tempomat nebo adaptivní vedení v jízdním pruhu).
V základu je litrový tříválec, tj. motorizace 1.0 TSI o výkonu 85 kW s manuální převodovkou. Dražší verze se stejným motorem, ale v kombinaci s dvouspojkovou předovkou DSG vyjde na 639 900 Kč a nejvyšší čtyřválcové provedení 1,5 TSI o výkonu 110 kW s převodovkou DSG potom na nejméně 679 900 korun.
Kompletní ceník zveřejní automobilka později.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto postupně poodhaluje nové informace o modelech Scala a Kamiq pro rok 2024. Nejnovějším střípkem jsou první ceny, a to speciální, exkluzivní edice „First Edition“, které by se měli zákazníci dočkat jako první už někdy začátkem příštího roku.
Oba vozy ve First Edition startují shodně na částce 599 900 Kč včetně DPH, což není vůbec málo. Při využití financování je možné měsíčně splácet již od 4 990 Kč včetně DPH. A co dostanete ve výbavě, která má podle Škodovky „řadu nových výbavových prvků, které v daném segmentu nejsou obvyklé“?
Jak nový model Škoda Scala First Edition, tak i Škoda Kamiq First Edition nabídnou speciální plaketku First Edition na předních blatnících, dále pak nová 17″ kola, Matrix-LED přední světlomety, virtuální kokpit, parkovací kameru (vzadu), či asistovanou jízdu 1.5+ (hlídání mrtvého úhlu, adaptivní tempomat nebo adaptivní vedení v jízdním pruhu).
V základu je litrový tříválec, tj. motorizace 1.0 TSI o výkonu 85 kW s manuální převodovkou. Dražší verze se stejným motorem, ale v kombinaci s dvouspojkovou předovkou DSG vyjde na 639 900 Kč a nejvyšší čtyřválcové provedení 1,5 TSI o výkonu 110 kW s převodovkou DSG potom na nejméně 679 900 korun.
Kompletní ceník zveřejní automobilka později.