Někteří lidé neustále hledají nové způsoby, jak zneužívat systémy Tesla Autopilot a Full Self-Driving Beta. Nejnovější inovací v tomto ohledu je používání nového Apple Vision Pro při asistované jízdě. Ačkoliv s tímto futuristickým headsetem na hlavně můžete vidět „virtuálně“ své okolí, rozhodně to nedělejte!
Autopilot od Tesly a systém FSD Beta jsou inovativní, ale často nepochopené produkty. To je částečně zaviněné i nedostatečnou komunikací ze strany Tesly. Představit produkt jako „Full Self-Driving“ dříve, než je skutečně schopen plně autonomní jízdy, přináší značce řadu problémů. V současné podobě jsou tyto produkty pouze asistenčními systémy úrovně 2 vyžadujícími při jízdě ruce na volantu a stálý dozor řidiče. Nicméně, někteří uživatelé tyto požadavky ignorují a systém zneužívají.
Nedostatečné sledování pozornosti řidiče ze strany Tesly umožnilo některým uživatelům zneužívat systém, například spaním za volantem nebo nevhodným využíváním Autopilota. Takové počínání vedlo v minulosti k řadě těžkých dopravních nehod a kalifornská automobilka se následně dostala pod drobnohled Amerického národního úřadu pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA). Po představení headsetu Apple Vision Pro za 3 500 dolarů se někteří „experti“ pokoušejí najít další způsob, jak systém obejít.
Čtěte také: Apple CarPlay druhé generace se blíží. Kdy a u kterých aut se dočkáme?
Internet zaplavují videa řidičů Tesly, kteří používají headset Apple Vision Pro během jízdy, což vedlo dokonce k policejním zásahům. Apple jasně uvádí, že jeho zařízení nesmí být používáno při řízení. I když má Vision Pro působivé funkce prostorového vidění, v případě jeho selhání nevidí uživatel zcela nic, protože přední část headsetu není průhledná.
To je v případě řízení extrémně nebezpečné. Používání Vision Pro během jízdy na Autopilota není jen nebezpečné, ale řidič současně porušuje zákony a doporučení Tesly i Applu. Headset pro rozšířenou a virtuální realitu může být zajímavým zařízením mimo silnice, ale jeho použití za jízdy představuje vysoké riziko pro bezpečnost dopravy.
Někteří lidé neustále hledají nové způsoby, jak zneužívat systémy Tesla Autopilot a Full Self-Driving Beta. Nejnovější inovací v tomto ohledu je používání nového Apple Vision Pro při asistované jízdě. Ačkoliv s tímto futuristickým headsetem na hlavně můžete vidět „virtuálně“ své okolí, rozhodně to nedělejte!
Autopilot od Tesly a systém FSD Beta jsou inovativní, ale často nepochopené produkty. To je částečně zaviněné i nedostatečnou komunikací ze strany Tesly. Představit produkt jako „Full Self-Driving“ dříve, než je skutečně schopen plně autonomní jízdy, přináší značce řadu problémů. V současné podobě jsou tyto produkty pouze asistenčními systémy úrovně 2 vyžadujícími při jízdě ruce na volantu a stálý dozor řidiče. Nicméně, někteří uživatelé tyto požadavky ignorují a systém zneužívají.
Nedostatečné sledování pozornosti řidiče ze strany Tesly umožnilo některým uživatelům zneužívat systém, například spaním za volantem nebo nevhodným využíváním Autopilota. Takové počínání vedlo v minulosti k řadě těžkých dopravních nehod a kalifornská automobilka se následně dostala pod drobnohled Amerického národního úřadu pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA). Po představení headsetu Apple Vision Pro za 3 500 dolarů se někteří „experti“ pokoušejí najít další způsob, jak systém obejít.
Čtěte také: Apple CarPlay druhé generace se blíží. Kdy a u kterých aut se dočkáme?
Internet zaplavují videa řidičů Tesly, kteří používají headset Apple Vision Pro během jízdy, což vedlo dokonce k policejním zásahům. Apple jasně uvádí, že jeho zařízení nesmí být používáno při řízení. I když má Vision Pro působivé funkce prostorového vidění, v případě jeho selhání nevidí uživatel zcela nic, protože přední část headsetu není průhledná.
To je v případě řízení extrémně nebezpečné. Používání Vision Pro během jízdy na Autopilota není jen nebezpečné, ale řidič současně porušuje zákony a doporučení Tesly i Applu. Headset pro rozšířenou a virtuální realitu může být zajímavým zařízením mimo silnice, ale jeho použití za jízdy představuje vysoké riziko pro bezpečnost dopravy.