Sandy Munro je nadšený z Modelu Y. Oproti Modelu 3 je daleko lépe vyrobený

Známý odborník na výrobu automobilů a výrobní procesy, Sandy Munro, se detailně podíval na nový Model Y. Tesla tento elektromobil dobře promyslela a výroba je nečekaně kvalitní.

Rozebrání Modelu Y | foto: Munro

TIP: Elektromobil Tesla Model Y má propracovanější vytápění

Munro se zaměřil na ty části a komponenty, které mají vliv na životnost a zejména v našich zeměpisných podmínkách často trpí. Třeba takové kabely rozhodně nemají rády posolené silnice, případně zimní břečku. Pochvala tak mířila za příkladnou ochranu právě kabeláže, která je sice zakrytovaná, ale třením se kabely mohou za pár let prodřít.

Kvalitu Munro pochvaloval i u vedení klimatizace, které je sice dražší, než jaké používá konkurence, ale je u něj prakticky vyloučen jakýkoliv únik chladicího média. Pokrok zaznamenaly i brzdy, které Tesla odebírá od firmy Brembo a jednoduše je přebranduje. Model Y je má oproti “trojce” drobně vylepšené.

V zadní části pak byl Model 3 složitější, protože podvozek sestával ze zbytečně vysokého množství komponent. Tesla nyní vše odlévá z jednoho kusu. To Munro považuje za jedno z největších vylepšení Modelu Y oproti Modelu 3.

zdroj: Munro

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Sandy Munro je nadšený z Modelu Y. Oproti Modelu 3 je daleko lépe vyrobený

Známý odborník na výrobu automobilů a výrobní procesy, Sandy Munro, se detailně podíval na nový Model Y. Tesla tento elektromobil dobře promyslela a výroba je nečekaně kvalitní.

Rozebrání Modelu Y | foto: Munro

TIP: Elektromobil Tesla Model Y má propracovanější vytápění

Munro se zaměřil na ty části a komponenty, které mají vliv na životnost a zejména v našich zeměpisných podmínkách často trpí. Třeba takové kabely rozhodně nemají rády posolené silnice, případně zimní břečku. Pochvala tak mířila za příkladnou ochranu právě kabeláže, která je sice zakrytovaná, ale třením se kabely mohou za pár let prodřít.

Kvalitu Munro pochvaloval i u vedení klimatizace, které je sice dražší, než jaké používá konkurence, ale je u něj prakticky vyloučen jakýkoliv únik chladicího média. Pokrok zaznamenaly i brzdy, které Tesla odebírá od firmy Brembo a jednoduše je přebranduje. Model Y je má oproti “trojce” drobně vylepšené.

V zadní části pak byl Model 3 složitější, protože podvozek sestával ze zbytečně vysokého množství komponent. Tesla nyní vše odlévá z jednoho kusu. To Munro považuje za jedno z největších vylepšení Modelu Y oproti Modelu 3.

zdroj: Munro

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."