Technicky to není motor, který používá filtr, ale je to převodovka. Jedním z hlavních argumentů ve prospěch elektromobilů je to, že mají mnohem jednodušší údržbu než konkurenti se spalovacím motorem. Vysvětlení je prosté: méně pohyblivých částí a většina z nich není náchylná na rychlé opotřebení.
TIP: Rozborka ukázala, že Tesla je 6 let před konkurencí
Společnost Munro & Associates provedla detailní rozbor Modelu Y, který ukázal, že i Tesla používá komponentu spojovanou se spalovacími auty. Aby nedošlo k omylu, elektromotory nepotřebují olej, tudíž je filtr určen pro zabudovanou převodovku.
Vlákno na Redditu staré téměř dva roky ukazuje, že to není nic nového. Jeden z uživatelů dokonce tipuje, že filtr nebude muset být v průběhu životního cyklu auta nahrazen. Ať tak či onak, je zřejmé, že se Tesla snaží vyrábět produkty, které dlouho vydrží bez nutnosti zvláštní péče.
zdroj: insideevs
Technicky to není motor, který používá filtr, ale je to převodovka. Jedním z hlavních argumentů ve prospěch elektromobilů je to, že mají mnohem jednodušší údržbu než konkurenti se spalovacím motorem. Vysvětlení je prosté: méně pohyblivých částí a většina z nich není náchylná na rychlé opotřebení.
TIP: Rozborka ukázala, že Tesla je 6 let před konkurencí
Společnost Munro & Associates provedla detailní rozbor Modelu Y, který ukázal, že i Tesla používá komponentu spojovanou se spalovacími auty. Aby nedošlo k omylu, elektromotory nepotřebují olej, tudíž je filtr určen pro zabudovanou převodovku.
Vlákno na Redditu staré téměř dva roky ukazuje, že to není nic nového. Jeden z uživatelů dokonce tipuje, že filtr nebude muset být v průběhu životního cyklu auta nahrazen. Ať tak či onak, je zřejmé, že se Tesla snaží vyrábět produkty, které dlouho vydrží bez nutnosti zvláštní péče.
zdroj: insideevs