Silniční vozy mají nového premianta. Omlazený Rimac Nevera R se vám pouze mihne před očima a uhání neskutečnou rychlostí do dálky. Novinka dostala vyšší výkon 2 078 koní a na třístovku zrychlí za 8,66 sekundy. Stihnete si takto rychle zavázat alespoň boty?
Ředitel značky nazývá novinku jako alter ego výchozího modelu. Příbytek 193 bonusových koní (celkem 2 107 koní, zrychlení 0-100 za 1,81 s, 0-300 za 8,66 s) se zdá být skoro až zbytečný, na voze se ale udály důležitější upgrady. Inženýři se zabývali zlepšením jízdních vlastností a obratnějšího ovládání. Zatímco standardní Neveru označují jako grand tourer na dlouhé vzdálenosti, verzi R řadí více na závodní okruhy.
Aby ale nebyly změny pouze technického rázu, postarali se designéři o lehký facelift přední i zadní části. Úpravy zlepšily obtékání vzduchu a celkově se starají o lepší aerodynamiku. Vůz je mírně více rozkročený a potěší i nejvíce náročného kupujícího. S těmi má zatím Rimac drobný problém. Nevera se neprodává a novinka ve verzi R to má změnit. Na prodej je stále všech 150 vyrobených kusů. nová verze k tomu přidá dalších 40 kousků.
Čtěte také: Limitka pro 9 vyvolených. Bronzový Rimac Nevera vznikl při zvláštní příležitosti
Nevera přitom nabízí vše, co od (elektrického) hyper sportu potřebujete. Nechybí vektoring točivého momentu, profesionálně závodní kokpit včetně volantu, prémiové závodní pneumatiky Michelin Cup 2, uhlíkové keramické brzdy, přepracované zadní křídlo i větší přední difuzor.
Rimac Nevera R si neponechal původní baterii o kapacitě 120 kWh, ale vyměnil ji za novou s nižší kapacitou 108 kWh. Standardní verze běžně ujede kolem 400 kilometrů, takže zde to bude o něco méně. Nový model se bude nabízet exkluzivně v Nebula zelené barvě. Do výroby se vůz dostane ještě letos.
Základní cena modelu Rimac Nevera R by měla podle různých odhadů vyjít na v přepočtu asi 58 milionů korun. K tomu ale přičtěte výdaje na perzonalizaci modelu. Výrobce nabízí stovky možností, jak si model nechat vyrobit zcela unikátně. Standardní model začíná na necelých 51 milionech korun. Že by právě to byl hlavní prodejní problém?
Silniční vozy mají nového premianta. Omlazený Rimac Nevera R se vám pouze mihne před očima a uhání neskutečnou rychlostí do dálky. Novinka dostala vyšší výkon 2 078 koní a na třístovku zrychlí za 8,66 sekundy. Stihnete si takto rychle zavázat alespoň boty?
Ředitel značky nazývá novinku jako alter ego výchozího modelu. Příbytek 193 bonusových koní (celkem 2 107 koní, zrychlení 0-100 za 1,81 s, 0-300 za 8,66 s) se zdá být skoro až zbytečný, na voze se ale udály důležitější upgrady. Inženýři se zabývali zlepšením jízdních vlastností a obratnějšího ovládání. Zatímco standardní Neveru označují jako grand tourer na dlouhé vzdálenosti, verzi R řadí více na závodní okruhy.
Aby ale nebyly změny pouze technického rázu, postarali se designéři o lehký facelift přední i zadní části. Úpravy zlepšily obtékání vzduchu a celkově se starají o lepší aerodynamiku. Vůz je mírně více rozkročený a potěší i nejvíce náročného kupujícího. S těmi má zatím Rimac drobný problém. Nevera se neprodává a novinka ve verzi R to má změnit. Na prodej je stále všech 150 vyrobených kusů. nová verze k tomu přidá dalších 40 kousků.
Čtěte také: Limitka pro 9 vyvolených. Bronzový Rimac Nevera vznikl při zvláštní příležitosti
Nevera přitom nabízí vše, co od (elektrického) hyper sportu potřebujete. Nechybí vektoring točivého momentu, profesionálně závodní kokpit včetně volantu, prémiové závodní pneumatiky Michelin Cup 2, uhlíkové keramické brzdy, přepracované zadní křídlo i větší přední difuzor.
Rimac Nevera R si neponechal původní baterii o kapacitě 120 kWh, ale vyměnil ji za novou s nižší kapacitou 108 kWh. Standardní verze běžně ujede kolem 400 kilometrů, takže zde to bude o něco méně. Nový model se bude nabízet exkluzivně v Nebula zelené barvě. Do výroby se vůz dostane ještě letos.
Základní cena modelu Rimac Nevera R by měla podle různých odhadů vyjít na v přepočtu asi 58 milionů korun. K tomu ale přičtěte výdaje na perzonalizaci modelu. Výrobce nabízí stovky možností, jak si model nechat vyrobit zcela unikátně. Standardní model začíná na necelých 51 milionech korun. Že by právě to byl hlavní prodejní problém?