Franouzská automobilka předvedla na autosalonu v Ženevě zajímavý koncept plně elektrického auta se sportovnějším nádechem. Renault Zoe e-Sport vychází z původního modelu Zoe, který je v Evropě poměrně oblíbeným elektromobilem.
Sportovnější zaměření elektromobilu je poznat už na první pohled, čímž to však zdaleka nekončí. Nový Renault Zoe e-Sport má odlehčené tělo z uhlíkových vláken a váží tak jen 1400 kg (včetně 450 kg baterií).
Automobilka se chlubí tím, že její nový čistě elektrický počin umí zrychlit z 0 na 100 km/hod za pouhých 3,2 vteřiny. Pro srovnání, sériově vyráběný elektromobil Tesla Model S (P100D) k tomu potřebuje 2,5 vteřiny.
https://youtu.be/qSHVZIPbVQQ
Francouzi sice neprozradili žádné další plány se svým nejnovějším elektromobilovým konceptem, nicméně minimálně se dá tušit, že stejně jako téměř všechny ostatní automobilky pracují na vývoji potřebných technologií pro rozvoj elektromobility.
Franouzská automobilka předvedla na autosalonu v Ženevě zajímavý koncept plně elektrického auta se sportovnějším nádechem. Renault Zoe e-Sport vychází z původního modelu Zoe, který je v Evropě poměrně oblíbeným elektromobilem.
Sportovnější zaměření elektromobilu je poznat už na první pohled, čímž to však zdaleka nekončí. Nový Renault Zoe e-Sport má odlehčené tělo z uhlíkových vláken a váží tak jen 1400 kg (včetně 450 kg baterií).
Automobilka se chlubí tím, že její nový čistě elektrický počin umí zrychlit z 0 na 100 km/hod za pouhých 3,2 vteřiny. Pro srovnání, sériově vyráběný elektromobil Tesla Model S (P100D) k tomu potřebuje 2,5 vteřiny.
https://youtu.be/qSHVZIPbVQQ
Francouzi sice neprozradili žádné další plány se svým nejnovějším elektromobilovým konceptem, nicméně minimálně se dá tušit, že stejně jako téměř všechny ostatní automobilky pracují na vývoji potřebných technologií pro rozvoj elektromobility.