Na internetu se objevil render malého Volkswagenu od auto notícias, který ukazuje, jak by mohl vypadat nástupce nejmenšího elektromobilu značky.
TIP: Navzdory nebo právě díky trendům? Audi plánuje malý elektromobil
Malý elektromobil Volkswagen e-up! je totiž zatím bez pokračovatele a budoucnost malých vozů na elektrický pohon je dosti nejistá. V současné době je z tria Seat – Volkswagen – Škoda v nabídce konfigurátoru jen elektrické Citigo a ani to nebude na trhu věčně.
Problém s malými elektromobily možná vyřeší speciální platforma. Koncernová MEB je totiž zbytečně velká a tak je ve vývoji její zmenšená verze, kterou dostal na starosti Seat. Cílem je mít základ pro městské auto na baterky, jehož konečná cena bude pod hladinou 20 000 eur, tedy zhruba 550 000 korun.
Od března 2019 jsme však nic nového o zmenšené MEB neslyšeli a současná situace kolem koronaviru zadělává možná na solidní krizi, takže je otázka, jestli se v dohledné době nového koncernového elektromobilu do města dočkáme.
zdroj: insideevs
Na internetu se objevil render malého Volkswagenu od auto notícias, který ukazuje, jak by mohl vypadat nástupce nejmenšího elektromobilu značky.
TIP: Navzdory nebo právě díky trendům? Audi plánuje malý elektromobil
Malý elektromobil Volkswagen e-up! je totiž zatím bez pokračovatele a budoucnost malých vozů na elektrický pohon je dosti nejistá. V současné době je z tria Seat – Volkswagen – Škoda v nabídce konfigurátoru jen elektrické Citigo a ani to nebude na trhu věčně.
Problém s malými elektromobily možná vyřeší speciální platforma. Koncernová MEB je totiž zbytečně velká a tak je ve vývoji její zmenšená verze, kterou dostal na starosti Seat. Cílem je mít základ pro městské auto na baterky, jehož konečná cena bude pod hladinou 20 000 eur, tedy zhruba 550 000 korun.
Od března 2019 jsme však nic nového o zmenšené MEB neslyšeli a současná situace kolem koronaviru zadělává možná na solidní krizi, takže je otázka, jestli se v dohledné době nového koncernového elektromobilu do města dočkáme.
zdroj: insideevs