Německá značka Porsche je slavná především díky výrobě luxusních sportovních vozů. Výkonnější vozy mohou být nejen pro své okolí dost nebezpečné, právě proto se provádí například tzv. losí test. Automobilový magazín km77 se rozhodl takto otestovat elektromobil Porsche Taycan Cross Turismo.
Pokud nevíte, co je losí test, tak nezoufejte. Ve zkratce jde o bezpečnostní test, jehož cílem je otestovat manévrovatelnost vozu. Konkrétně jde o to, jak rychle a při jaké rychlosti se vůz dokáže vyhnout nečekané překážce na silnici. Některým vozidlům se v testu daří, některé zase naopak selžou a neprojdou. Jak dopadlo elektrické Porsche?
Klasické Porsche Taycan testem prošlo hravě, kdy se elektrovozu povedlo test zdolat v rychlosti 78 km/h. Taycan Cross Turismo je však delší a širší. Váha vozidel se sice moc neliší, ale výsledek testu pravděpodobně trochu odlišný bude. Pojďme se na test tedy podívat.
Čtěte také: U Porsche zavládla elektřina! Taycanů se prodalo poprvé více než ikonického modelu 911
Nejlepší pokus Cross Turisma s pohonem všech kol byl v rychlosti 74 km/h. To znamená, že si vůz vedl o trošku hůře než jeho menší brácha. Přesto však vůz testem prošel úspěšně, přičemž dosáhl pěkných hodnot. Testeři se dokonce domnívají, že nebýt odlišných pneumatik, tak by se časy vozů podobaly ještě více.
Německá značka Porsche je slavná především díky výrobě luxusních sportovních vozů. Výkonnější vozy mohou být nejen pro své okolí dost nebezpečné, právě proto se provádí například tzv. losí test. Automobilový magazín km77 se rozhodl takto otestovat elektromobil Porsche Taycan Cross Turismo.
Pokud nevíte, co je losí test, tak nezoufejte. Ve zkratce jde o bezpečnostní test, jehož cílem je otestovat manévrovatelnost vozu. Konkrétně jde o to, jak rychle a při jaké rychlosti se vůz dokáže vyhnout nečekané překážce na silnici. Některým vozidlům se v testu daří, některé zase naopak selžou a neprojdou. Jak dopadlo elektrické Porsche?
Klasické Porsche Taycan testem prošlo hravě, kdy se elektrovozu povedlo test zdolat v rychlosti 78 km/h. Taycan Cross Turismo je však delší a širší. Váha vozidel se sice moc neliší, ale výsledek testu pravděpodobně trochu odlišný bude. Pojďme se na test tedy podívat.
Čtěte také: U Porsche zavládla elektřina! Taycanů se prodalo poprvé více než ikonického modelu 911
Nejlepší pokus Cross Turisma s pohonem všech kol byl v rychlosti 74 km/h. To znamená, že si vůz vedl o trošku hůře než jeho menší brácha. Přesto však vůz testem prošel úspěšně, přičemž dosáhl pěkných hodnot. Testeři se dokonce domnívají, že nebýt odlišných pneumatik, tak by se časy vozů podobaly ještě více.