Podívejte se, jak Model 3 porazil sportovní BMW M2

Populární disciplínu v závodě po rovince už delší dobu dělají Tesla tak trochu nudnou. V okamžiku, kdy si začne několik automobilů tímto způsobem poměřovat síly, tak přítomnost Tesly většinou všechny ostatní posune o jedno místo dolů.

Ultimátní výhoda brutálního krouticího momentu hned od začátku, absence řazení a díky elektromotorům extrémně jemná kontrola prokluzu jsou trumfy, proti kterým je těžké obstát. Na YouTubovém kanálu Throttle House proti sobě zkusili postavit Model 3 v běžné (tedy ne Performance) konfiguraci, s pohonem všech kol a BMW M2 osazené šestiválcem se dvěma turby a výkonem 410 koní.

Jak to dopadlo je asi všem jasné. Ne s nějakým extrémním náskokem, ale přesto s jistotou zvítězila Tesla. Sice měla trochu nefér výhodu v pohonu všech kol, na druhé straně ovšem stálo BMW M2 ve vrcholné specifikaci. Kdyby i Model 3 byl v “plné palbě”, tedy ve verzi Performance, dopadlo by to pro BMW ještě ostudněji.

Zdroj: insideevs

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Podívejte se, jak Model 3 porazil sportovní BMW M2

Populární disciplínu v závodě po rovince už delší dobu dělají Tesla tak trochu nudnou. V okamžiku, kdy si začne několik automobilů tímto způsobem poměřovat síly, tak přítomnost Tesly většinou všechny ostatní posune o jedno místo dolů.

Ultimátní výhoda brutálního krouticího momentu hned od začátku, absence řazení a díky elektromotorům extrémně jemná kontrola prokluzu jsou trumfy, proti kterým je těžké obstát. Na YouTubovém kanálu Throttle House proti sobě zkusili postavit Model 3 v běžné (tedy ne Performance) konfiguraci, s pohonem všech kol a BMW M2 osazené šestiválcem se dvěma turby a výkonem 410 koní.

Jak to dopadlo je asi všem jasné. Ne s nějakým extrémním náskokem, ale přesto s jistotou zvítězila Tesla. Sice měla trochu nefér výhodu v pohonu všech kol, na druhé straně ovšem stálo BMW M2 ve vrcholné specifikaci. Kdyby i Model 3 byl v “plné palbě”, tedy ve verzi Performance, dopadlo by to pro BMW ještě ostudněji.

Zdroj: insideevs

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."