Plně elektrické Subaru Evoltis bude odhaleno v roce 2021

V lednu byla na tiskovce v Japonsku odhalena studie čistě elektrického vozu Subaru, který bude vyvíjen ve spolupráci s Toyotou. Za rok bychom se měli dočkat produkční verze.

Elektromobil od Subaru | foto: response.jp

TIP: Test Subaru XV e-Boxer: když vás dožene budoucnost

Vliv Toyoty je na autě hodně vidět a možná i trochu inspirace Cybertruckem. Všude samé hrany a ostré tvary, přesně tak, jak si to dnešní doba žádá. Hodně zvláštně vypadají černé blatníky, ve kterých se kola jakoby ztrácejí, ale těžko říct, jestli tento prvek zůstane zachován a jak by to vypadalo naživo. Kritici ovšem tvrdí, že vůz vypadá, jako kdyby přijel z nějakého levného sci-fi filmu.

Elektromobil od Subaru | foto: response.jp

Elektromobil Subaru Evoltis by měl dostat pohon všech kol, výkon by měl být 280 koní a dojezd výrobce slibuje kolem 480 kilometrů, což je dost odvážná hodnota. Přítomna by měla být celá řada jízdních asistentů, včetně čehosi, co by mělo samo umět zpomalit před zatáčkou. To není nic objevného, řady automobilek tuto funkci umí implementovat už dnes, ale třeba to bude v podání Subaru nějak významně vylepšeno.

zdroj: electrek , response

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Plně elektrické Subaru Evoltis bude odhaleno v roce 2021

V lednu byla na tiskovce v Japonsku odhalena studie čistě elektrického vozu Subaru, který bude vyvíjen ve spolupráci s Toyotou. Za rok bychom se měli dočkat produkční verze.

Elektromobil od Subaru | foto: response.jp

TIP: Test Subaru XV e-Boxer: když vás dožene budoucnost

Vliv Toyoty je na autě hodně vidět a možná i trochu inspirace Cybertruckem. Všude samé hrany a ostré tvary, přesně tak, jak si to dnešní doba žádá. Hodně zvláštně vypadají černé blatníky, ve kterých se kola jakoby ztrácejí, ale těžko říct, jestli tento prvek zůstane zachován a jak by to vypadalo naživo. Kritici ovšem tvrdí, že vůz vypadá, jako kdyby přijel z nějakého levného sci-fi filmu.

Elektromobil od Subaru | foto: response.jp

Elektromobil Subaru Evoltis by měl dostat pohon všech kol, výkon by měl být 280 koní a dojezd výrobce slibuje kolem 480 kilometrů, což je dost odvážná hodnota. Přítomna by měla být celá řada jízdních asistentů, včetně čehosi, co by mělo samo umět zpomalit před zatáčkou. To není nic objevného, řady automobilek tuto funkci umí implementovat už dnes, ale třeba to bude v podání Subaru nějak významně vylepšeno.

zdroj: electrek , response

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."