Automobilka Porsche se elektrifikace rozhodně nebojí. Celá cesta začala povedeným elektromobilem Taycan, který si získal srdce i těch nejzarytějších fanoušků benzínu. Čas se s časem sešel a máme tady další připravovaný model, který doplní už tak zajímavou nabídku. Jde o slavný Macan, tedy sportovně střižené SUV. V tuto chvíli Němci vstupují do fáze intenzivního testování, přičemž výsledný produkt nebude k dispozici dříve než v roce 2023.
Před nedávnou dobou jsme informovali o tom, že model Macan bude vznikat po boku Audi Q6 e-tron. V tu dobu jsme už mohli znát pár detailů, a sice platformu či architekturu vozu. Oba elektromobily budou vycházet z nové prémiové platformy PPE, která se soustředí hlavně na luxusnější vozy v nabídce. Chybět nebude ani 800V architektura, která zaručí rychlonabíjení výkonem až 270 kW.
Čtěte také: Sportovnější zvuk je u elektrického Porsche Taycan nesmyslně za příplatek
Zákazníci budou mít k dispozici celkem dvě verze baterie, přičemž stále neznáme jejich kapacity. Dle tiskové zprávy to ovšem vypadá, že dojezd Macanu bude vyšší než u sportovnějšího Taycanu. Finální testy ještě ovšem neexistují, a tak nejspíš ani Porsche neví, čeho vlastně bude Macan ve výsledku schopen.
Těšíte se na příchod elektrické Macanu? Podělte se o názor v diskuzi!
Automobilka Porsche se elektrifikace rozhodně nebojí. Celá cesta začala povedeným elektromobilem Taycan, který si získal srdce i těch nejzarytějších fanoušků benzínu. Čas se s časem sešel a máme tady další připravovaný model, který doplní už tak zajímavou nabídku. Jde o slavný Macan, tedy sportovně střižené SUV. V tuto chvíli Němci vstupují do fáze intenzivního testování, přičemž výsledný produkt nebude k dispozici dříve než v roce 2023.
Před nedávnou dobou jsme informovali o tom, že model Macan bude vznikat po boku Audi Q6 e-tron. V tu dobu jsme už mohli znát pár detailů, a sice platformu či architekturu vozu. Oba elektromobily budou vycházet z nové prémiové platformy PPE, která se soustředí hlavně na luxusnější vozy v nabídce. Chybět nebude ani 800V architektura, která zaručí rychlonabíjení výkonem až 270 kW.
Čtěte také: Sportovnější zvuk je u elektrického Porsche Taycan nesmyslně za příplatek
Zákazníci budou mít k dispozici celkem dvě verze baterie, přičemž stále neznáme jejich kapacity. Dle tiskové zprávy to ovšem vypadá, že dojezd Macanu bude vyšší než u sportovnějšího Taycanu. Finální testy ještě ovšem neexistují, a tak nejspíš ani Porsche neví, čeho vlastně bude Macan ve výsledku schopen.
Těšíte se na příchod elektrické Macanu? Podělte se o názor v diskuzi!