Nissan má v Evropě starosti, ale poměrně příjemné. Má plné ruce práce s výrobou nejnovějšího Leafu, který nestíhá vyrábět kvůli vyšší poptávce.
Z celkových 37 tisíc objednávek nejnovější generace plně elektrického Leafu jich za první půl rok 2018 zákazníkům doručil 18 tisíc, tedy ani ne 50 %. Ostatní tak musejí na výrobu objednaného auta čekat. Každopádně i tak se stal nejnovější Nissan Leaf (2018) nejprodávanějším elektromobilem v Evropě.
Japonská automobilka však s Nissanem Leaf obecně bez ohledu na novou či starou generaci slaví úspěch už dlouhodobě a patří mezi celkově nejprodávanější elektromobily, vedle masově vyráběných modelů Tesla Model 3 a Chevy Bolt EV, které nejspíše taktéž přispějí vyššími prodeji k dalšímu rozvoji elektromobility.
Co je ovšem zajímavé, Nissanu se zas tolik nedaří ve Spojených státech, kde doručil za první půl rok 2018 jen 6 000 kusů nejnovějšího Leafu (stejné množství Nissan prodá v Evropě za měsíc) a patřilo mu tak až 5. místo za třemi Teslami a Chevy Bolt EV. Američané zkrátka dávají přednost domácím automobilkám, než těm zahraničním.
zdroj: Electrek
Nissan má v Evropě starosti, ale poměrně příjemné. Má plné ruce práce s výrobou nejnovějšího Leafu, který nestíhá vyrábět kvůli vyšší poptávce.
Z celkových 37 tisíc objednávek nejnovější generace plně elektrického Leafu jich za první půl rok 2018 zákazníkům doručil 18 tisíc, tedy ani ne 50 %. Ostatní tak musejí na výrobu objednaného auta čekat. Každopádně i tak se stal nejnovější Nissan Leaf (2018) nejprodávanějším elektromobilem v Evropě.
Japonská automobilka však s Nissanem Leaf obecně bez ohledu na novou či starou generaci slaví úspěch už dlouhodobě a patří mezi celkově nejprodávanější elektromobily, vedle masově vyráběných modelů Tesla Model 3 a Chevy Bolt EV, které nejspíše taktéž přispějí vyššími prodeji k dalšímu rozvoji elektromobility.
Co je ovšem zajímavé, Nissanu se zas tolik nedaří ve Spojených státech, kde doručil za první půl rok 2018 jen 6 000 kusů nejnovějšího Leafu (stejné množství Nissan prodá v Evropě za měsíc) a patřilo mu tak až 5. místo za třemi Teslami a Chevy Bolt EV. Američané zkrátka dávají přednost domácím automobilkám, než těm zahraničním.
zdroj: Electrek