Britové představili nový, i když na první pohled stále stejný elektromobil Jaguar I-Pace.
TIP: Test Jaguar I-Pace: jen omylem elektrický
Změny u nového elektroauta totiž nejsou bůhvíjak velké. I-Pace především konečně dostal do vínku třífázovou 11kW palubní nabíječku, se kterou nabijete elektromobil rychleji (AC) přes wallbox, což využijete asi nejvíce doma nebo v práci. Rychlonabíjení přes DC zůstává na 100 kW.
Aby bylo jasné, o kolik rychleji se nyní vylepšený Jaguar I-Pace nabije, tak s dosavadní jednofázovou 7kW palubní nabíječkou to trvalo přes wallbox asi 13 hodin, kdežto s novou třífázovou 11kW nabíječkou postačí jen 8,6 hodin, tedy prakticky nabíjení přes noc. Rychlejší nabíječka teď dodá asi 53 km dojezdu za hodinu, předtím to bylo jen 35 km dojezdu za hodinu.
Zvenku vypadá Jaguar I-Pace (2020) stále stejně, ovšem trochu nová je mřížka chladiče nebo nové barevné varianty, třeba ve volitelném exteriérovém balení „Bright Bright Pack“ jsou chromované akcenty a v šedé barvě pak například vnější zrcátka a difuzor doplňující celkově luxusní vzhled. Z infotainmentu pak byl vylepšený systém navigace, který vás dovede na volné nabíjecí stanice a ukáže vám třeba i ceny za nabíjení.
Pod kapotou se však z pohledu motorizace prakticky nic nezměnilo, a tak elektromobil britské stáje disponuje i nadále dvojicí elektromotorů s celkovým výkonem 294 kW či dojezdem 470 km dle normy WLTP. Průměrná spotřeba uváděná výrobcem je 24,8 kWh/100 km, reálně se bude samozřejmě opět lišit.
zdroj: Jaguar
Britové představili nový, i když na první pohled stále stejný elektromobil Jaguar I-Pace.
TIP: Test Jaguar I-Pace: jen omylem elektrický
Změny u nového elektroauta totiž nejsou bůhvíjak velké. I-Pace především konečně dostal do vínku třífázovou 11kW palubní nabíječku, se kterou nabijete elektromobil rychleji (AC) přes wallbox, což využijete asi nejvíce doma nebo v práci. Rychlonabíjení přes DC zůstává na 100 kW.
Aby bylo jasné, o kolik rychleji se nyní vylepšený Jaguar I-Pace nabije, tak s dosavadní jednofázovou 7kW palubní nabíječkou to trvalo přes wallbox asi 13 hodin, kdežto s novou třífázovou 11kW nabíječkou postačí jen 8,6 hodin, tedy prakticky nabíjení přes noc. Rychlejší nabíječka teď dodá asi 53 km dojezdu za hodinu, předtím to bylo jen 35 km dojezdu za hodinu.
Zvenku vypadá Jaguar I-Pace (2020) stále stejně, ovšem trochu nová je mřížka chladiče nebo nové barevné varianty, třeba ve volitelném exteriérovém balení „Bright Bright Pack“ jsou chromované akcenty a v šedé barvě pak například vnější zrcátka a difuzor doplňující celkově luxusní vzhled. Z infotainmentu pak byl vylepšený systém navigace, který vás dovede na volné nabíjecí stanice a ukáže vám třeba i ceny za nabíjení.
Pod kapotou se však z pohledu motorizace prakticky nic nezměnilo, a tak elektromobil britské stáje disponuje i nadále dvojicí elektromotorů s celkovým výkonem 294 kW či dojezdem 470 km dle normy WLTP. Průměrná spotřeba uváděná výrobcem je 24,8 kWh/100 km, reálně se bude samozřejmě opět lišit.
zdroj: Jaguar