Začíná se nám v redakci zdát, že dojezd kolem 400 kilometrů se stává takovým novým standardem. V reálu to sice bude spíše 300 kilometrů, na druhou stranu i to je pro většinu uživatelů dostatečná porce.
U nás zatím nepříliš známá automobilka Geely má v portfoliu i model Emgrand GSe, který dostane novou verzi, se kterou se jeho dojezd zvedne ze 353 kilometrů, na 400. To je poměrně konkurenceschopná hodnota.
Dále model “utrpí” drobné, spíše téměř neviditelné změny. Ostatní jízdní parametry jsou spíše podprůměrné, výkon 120 kW neslibuje žádné extrémní zrychlení, ale spíše poklidnější jízdu. Maximální rychlost 140 km/h je pak vcelku dostatečná.
Zdroj: insideevs
Začíná se nám v redakci zdát, že dojezd kolem 400 kilometrů se stává takovým novým standardem. V reálu to sice bude spíše 300 kilometrů, na druhou stranu i to je pro většinu uživatelů dostatečná porce.
U nás zatím nepříliš známá automobilka Geely má v portfoliu i model Emgrand GSe, který dostane novou verzi, se kterou se jeho dojezd zvedne ze 353 kilometrů, na 400. To je poměrně konkurenceschopná hodnota.
Dále model “utrpí” drobné, spíše téměř neviditelné změny. Ostatní jízdní parametry jsou spíše podprůměrné, výkon 120 kW neslibuje žádné extrémní zrychlení, ale spíše poklidnější jízdu. Maximální rychlost 140 km/h je pak vcelku dostatečná.
Zdroj: insideevs