Nové BMW iX je auto pro bohy! V nové reklamě se v něm prohání americká ikona

Matyáš Kunst
  • K příležitosti finále Super Bowlu vznikla reklama na BMW iX
  • Hlavní role se zmocnil Arnold Schwarzenegger, který si zahrál na boha Dia
  • Reklama vyvolala minimálně na sociálních sítích velký rozruch
BMW iX M60 | foto: BMW
BMW iX M60 | foto: BMW

Americký fotbal je s reklamou spjat možná více než kterýkoliv jiný sport. Komerce se stala v podstatě součástí celého sledování této události, a především u Super Bowlu je vidět obrovská snaha nadnárodních společností, uchvátit miliony diváků co nejkvalitnější, nejvtipnější, nebo prostě jen nejlépe obsazenou reklamou. Jednu takovou udělalo i BMW, jehož upoutávka na elektrický model iX se povedla na jedničku.

Arnold jako Zeus v BMW iX

Prémiový elektromobil z dílny BMW, americký fotbal a Arnold Schwarzenegger v hlavní roli. Existuje lepší kombinace? Pravděpodobně ne. Právě bývalý kulturista a známý herec se ujal role Dia, kterého práce na nebi omrzela a rozhodl se tedy odejít do důchodu.

Slunečnou idylku ve městě Palm Springs v Kalifornii mu však kazí smělí sousedé, kteří se neustále dožadují jeho pomoci s elektrickými spotřebiči a rentiér nemá žádný klid na zasloužený odpočinek.

Povedená reklama na BMW iX
Povedená reklama na BMW iX

Čtěte také: S elektromobily opatrně, varuje ředitel BMW. Zákaz spalováků je unáhlený


Z nebes s ním sestoupila i jeho žena Héra, kterou si zahrála Salma Hayeková. Ta vidí, jak se nebohý muž na zemi trápí a úsměv na tvář mu vrátí darem v podobě plně elektrického BMW iX. Je to vlastně taková roztomile hloupoučká reklama, která pobaví skoro každého. Možná i odpůrcům elektromobilů se budou nechtěně cukat koutky.

Tajemný instagramový příspěvek upoutal pozornost

Německá automobilka může jen doufat, že bývalý Terminátor přitáhne co nejvíce zákazníků, aby byla schopná splnit své cíle v podobě 50% podílu v prodejích elektromobilů do roku 2030. Vypadá to ale nadějně.

Tajemný instagramový příspěvek na profilu Schwarzeneggera, který odkazoval právě na tuto reklamu, získal již přes 1,7 milionu lajků a rozruch způsobil i fakt, že tento počin byl zveřejněn po dlouhé odmlce amerického herce, který se již nějakou dobu na červený koberec nepodíval.

Video

Sledujte nás v Google Zprávách

Komentáře


Nejnovější články