Pokud byste náhodou ještě nevěděli, co je to Tesla Giga Press, tak jde o speciální odlévací stroje, které mají být klíčem k výrobě levnějších, kvalitnějších, i bezpečnějších elektromobilů.
První odlévací mašina, kterou od italské firmy IDRA získala americká automobilka Tesla, byla šestitunovým výrobním kolosem a ve Fremontu sloužila na výrobu Modelu Y. Pak jsme se dozvěděli o osmitunovém Giga Pressu, který by měl stačit na výrobu Cybertrucku. Nicméně tím to zdaleka nekončí.
LK Tech, což je mateřská společnost Italů, už totiž v Číně podle známého zdroje Ray4Tesla staví ještě monstróznější devítitunový Giga Press. Pravděpodobnost říká, že by zákazníkem měla být nejspíše Tesla, tedy lídr ve výrobě elektromobilů, který v Šanghaji vyrábí své elektromobily a považuje Čínu za klíčový trh a místo pro rozvoj elektromobility.
Čtěte také: Giga Press jsou údajně nejpokročilejší výrobní stroje. Tesla jich koupila už 11
Nový odlévací stroj by mohl být vhodný k výrobě ještě většího produkty Tesly, tedy tahače Semi. Ale spekulace mluví o tom, že by byl vyspělejší Giga Press v Číně mnohem vhodnější na výrobu avizovaného levnějšího elektromobilu Tesly. Elon Musk už se totiž dříve nechal slyšet, že chce vyrábět auta jako malá autíčka na hraní, tedy z co nejméně kusů.
Poslouží nový Giga Press v Číně na výrobu levné Tesly, tahače Semi, nebo snad něčeho jiného? Co myslíte? Podělte se o svůj názor v naší diskuzi pod článkem!
Pokud byste náhodou ještě nevěděli, co je to Tesla Giga Press, tak jde o speciální odlévací stroje, které mají být klíčem k výrobě levnějších, kvalitnějších, i bezpečnějších elektromobilů.
První odlévací mašina, kterou od italské firmy IDRA získala americká automobilka Tesla, byla šestitunovým výrobním kolosem a ve Fremontu sloužila na výrobu Modelu Y. Pak jsme se dozvěděli o osmitunovém Giga Pressu, který by měl stačit na výrobu Cybertrucku. Nicméně tím to zdaleka nekončí.
LK Tech, což je mateřská společnost Italů, už totiž v Číně podle známého zdroje Ray4Tesla staví ještě monstróznější devítitunový Giga Press. Pravděpodobnost říká, že by zákazníkem měla být nejspíše Tesla, tedy lídr ve výrobě elektromobilů, který v Šanghaji vyrábí své elektromobily a považuje Čínu za klíčový trh a místo pro rozvoj elektromobility.
Čtěte také: Giga Press jsou údajně nejpokročilejší výrobní stroje. Tesla jich koupila už 11
Nový odlévací stroj by mohl být vhodný k výrobě ještě většího produkty Tesly, tedy tahače Semi. Ale spekulace mluví o tom, že by byl vyspělejší Giga Press v Číně mnohem vhodnější na výrobu avizovaného levnějšího elektromobilu Tesly. Elon Musk už se totiž dříve nechal slyšet, že chce vyrábět auta jako malá autíčka na hraní, tedy z co nejméně kusů.
Poslouží nový Giga Press v Číně na výrobu levné Tesly, tahače Semi, nebo snad něčeho jiného? Co myslíte? Podělte se o svůj názor v naší diskuzi pod článkem!