Komunita majitelů elektrických vozidel si vždy ráda postěžuje a podebatuje především o veřejném nabíjení. Stanice, které nefungují, dávají menší výkon než avizují nebo stojí výrazně více, než by si majitelé představovali. Jsou to koneckonců záležitosti, které bude řešit každý budoucí majitele lokálně bezemisního vozidla, jelikož jednoduše při dlouhém cestování se nabíjení z veřejné sítě nevyhnete. Co kdybyste ale za nabíjení nemuseli platit?
Stále se na světě najde mnoho majitelů elektromobilů, kteří za nabíjení neplatí. Jak je to možné? Nejspíše nebudete překvapeni, že se jedná o vozy americké značky Tesla. Ta si totiž v počátcích prodejů pro své klienty připravila neuvěřitelné lákadlo. Koupit si neznámý vůz bez jistoty budoucnosti je vždy velký skok do neznáma. Tesla si však své zájemce pojistila doživotně bezplatným nabíjením. Co v tomto případě znamená doživotně?
Jde samozřejmě o životní cyklus vozu. Neodolatelnou nabídku Tesla věnovala řidičům prvních Modelů S a X. Dodnes jich jezdí poměrně hodně, a to se v době vyšších cen energií rozhodně hodí. Jak dlouho ovšem budou muset tito řidiči jezdit ve starších vozech, než se rozhodnou na nabíjení platit? Tesla si je vědoma, že žádný vůz dlouholetým používáním nemládne. Proto takovým majitelům čas od času udělá speciální nabídku.
Čtěte také: Černý scénář naplněn. Tesla hlásí propad prodejů vůbec poprvé od covidu
Vyměnili byste starý osmiletý Model S za zcela nový, pokud byste si mohli bezplatné nabíjení ponechat? Zcela určitě ano! A právě takovou možnost mohli majitelé nedávno využít. Často se Tesla snaží své klienty nalákat na pár tisíc kilometrů bezplatného nabíjení, na celoživotní akci se ale již Tesla u nových zájemců nechystá. Občas jde jen o velmi limitovanou nabídku. Často je navíc relativně složité splnit všechny podmínky pro získání. Kolik máte okolo sebe známých, kteří si půjdou na vaše doporučení co nejdříve pořídit nový vůz cenou přesahující jeden nebo i téměř dva miliony korun?
Tesla si své klienty hýčká kvalitními nabíjecími stojany, velmi solidními rychlostmi i cenami, které se řadí mezi ty rozumnější i na našem domácím trhu. Bezplatné nabíjení je tak o to příjemnějším bonusem. Museli jste ale být na počátku brzy na řadě, abyste si výhodu mohli užívat i v dnešní den. Zapomeňte na to, že byste vůz prodali dalšímu majiteli s touto výhodou. Tesla má takové úmysly výborně zahrnuté ve svých podmínkách a tak smí bezplatně nabíjet jen první majitel. Jen v případě unikátních akcí vám Tesla dovolí jednorázový převod na nové vozidlo. Holt každá výhoda musí jednou skončit.
Komunita majitelů elektrických vozidel si vždy ráda postěžuje a podebatuje především o veřejném nabíjení. Stanice, které nefungují, dávají menší výkon než avizují nebo stojí výrazně více, než by si majitelé představovali. Jsou to koneckonců záležitosti, které bude řešit každý budoucí majitele lokálně bezemisního vozidla, jelikož jednoduše při dlouhém cestování se nabíjení z veřejné sítě nevyhnete. Co kdybyste ale za nabíjení nemuseli platit?
Stále se na světě najde mnoho majitelů elektromobilů, kteří za nabíjení neplatí. Jak je to možné? Nejspíše nebudete překvapeni, že se jedná o vozy americké značky Tesla. Ta si totiž v počátcích prodejů pro své klienty připravila neuvěřitelné lákadlo. Koupit si neznámý vůz bez jistoty budoucnosti je vždy velký skok do neznáma. Tesla si však své zájemce pojistila doživotně bezplatným nabíjením. Co v tomto případě znamená doživotně?
Jde samozřejmě o životní cyklus vozu. Neodolatelnou nabídku Tesla věnovala řidičům prvních Modelů S a X. Dodnes jich jezdí poměrně hodně, a to se v době vyšších cen energií rozhodně hodí. Jak dlouho ovšem budou muset tito řidiči jezdit ve starších vozech, než se rozhodnou na nabíjení platit? Tesla si je vědoma, že žádný vůz dlouholetým používáním nemládne. Proto takovým majitelům čas od času udělá speciální nabídku.
Čtěte také: Černý scénář naplněn. Tesla hlásí propad prodejů vůbec poprvé od covidu
Vyměnili byste starý osmiletý Model S za zcela nový, pokud byste si mohli bezplatné nabíjení ponechat? Zcela určitě ano! A právě takovou možnost mohli majitelé nedávno využít. Často se Tesla snaží své klienty nalákat na pár tisíc kilometrů bezplatného nabíjení, na celoživotní akci se ale již Tesla u nových zájemců nechystá. Občas jde jen o velmi limitovanou nabídku. Často je navíc relativně složité splnit všechny podmínky pro získání. Kolik máte okolo sebe známých, kteří si půjdou na vaše doporučení co nejdříve pořídit nový vůz cenou přesahující jeden nebo i téměř dva miliony korun?
Tesla si své klienty hýčká kvalitními nabíjecími stojany, velmi solidními rychlostmi i cenami, které se řadí mezi ty rozumnější i na našem domácím trhu. Bezplatné nabíjení je tak o to příjemnějším bonusem. Museli jste ale být na počátku brzy na řadě, abyste si výhodu mohli užívat i v dnešní den. Zapomeňte na to, že byste vůz prodali dalšímu majiteli s touto výhodou. Tesla má takové úmysly výborně zahrnuté ve svých podmínkách a tak smí bezplatně nabíjet jen první majitel. Jen v případě unikátních akcí vám Tesla dovolí jednorázový převod na nové vozidlo. Holt každá výhoda musí jednou skončit.