Navzdory koronaviru pokračuje vývoj Mustangu Mach-E. Inženýři pracují z domova

Kvůli současné pandemii a nutnosti izolovat se co nejvíce od okolí, aby se zabránilo většímu šíření koronaviru COVID-19, je pro mnoho lidí problém pokračovat ve své práci. U Fordu si poradili a vývoj elektromobilu pokračuje.

Nový elektromobil Ford Mustang Mach-E | foto: Ford

TIP: Ford Mustang Mach-E jde na dračku. First Edition je vyprodaná

Samozřejmě některé činnosti opravdu dělat nelze. Vyloženě silniční testy s novým elektromobilem Ford Mustang Mach-E na polygonech nebo i na veřejných komunikacích teď tedy neprobíhají. Inženýři ale pracují na softwaru vozu a jeho elektronice.

Jedním z těchto lidí je i Aleyna Kapur, která pracuje na komunikaci mezi hardwarem a softwarem. Ta má patrně testovací prototyp k dispozici doma a když udělá v softwaru nějakou změnu, tak ho nahraje do řídící jednotky vozu, objede blok, vrátí se, stáhne data, vyhodnotí je a pokračuje v práci.

Týmy těchto lidí pracují online, sdílejí si data mezi sebou, někdy dokonce pořizují fotky nebo videa, když to situace vyžaduje. Vývoj se tedy díky moderním technologiím nezastavil a Ford pracuje na tom, aby nebylo nutné odkládat vstup Mustangu Mach-E na trh.

zdroj: electrek

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Navzdory koronaviru pokračuje vývoj Mustangu Mach-E. Inženýři pracují z domova

Kvůli současné pandemii a nutnosti izolovat se co nejvíce od okolí, aby se zabránilo většímu šíření koronaviru COVID-19, je pro mnoho lidí problém pokračovat ve své práci. U Fordu si poradili a vývoj elektromobilu pokračuje.

Nový elektromobil Ford Mustang Mach-E | foto: Ford

TIP: Ford Mustang Mach-E jde na dračku. First Edition je vyprodaná

Samozřejmě některé činnosti opravdu dělat nelze. Vyloženě silniční testy s novým elektromobilem Ford Mustang Mach-E na polygonech nebo i na veřejných komunikacích teď tedy neprobíhají. Inženýři ale pracují na softwaru vozu a jeho elektronice.

Jedním z těchto lidí je i Aleyna Kapur, která pracuje na komunikaci mezi hardwarem a softwarem. Ta má patrně testovací prototyp k dispozici doma a když udělá v softwaru nějakou změnu, tak ho nahraje do řídící jednotky vozu, objede blok, vrátí se, stáhne data, vyhodnotí je a pokračuje v práci.

Týmy těchto lidí pracují online, sdílejí si data mezi sebou, někdy dokonce pořizují fotky nebo videa, když to situace vyžaduje. Vývoj se tedy díky moderním technologiím nezastavil a Ford pracuje na tom, aby nebylo nutné odkládat vstup Mustangu Mach-E na trh.

zdroj: electrek

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."