Krátce po premiéře druhé generace velmi anticipované Tesly Roadster se Elon Musk dušoval, že kromě skvělé výbavy půjde švihácký elektromobil do prodeje někdy na přelomu let 2020 a 2021 (výroba měla započít v roce 2020 – pozn. redakce). Tesla také velmi záhy začala vybírat první zálohy ve výši 50 000 až 250 000 dolarů.
Při aktuálním kurzu osciluje peněžité vyjádření v korunách mezi jedním a pěti a půl miliony za super stroj s ďábelským zrychlením z 0–96 km/h za 1,9 s a avizovaným dojezdem až 1 000 km (!).
Jenže poté jako by se po Tesle Roadster 2 zem slehla. Automobilka vůz de facto přes noc vymazala z oficiálního ceníku a přestala přijímat rezervace. Ještě zkraje loňského roku Musk ujišťoval, že zahájení výroby nic nestojí v cestě, každopádně od té doby je ticho po pěšině.
„Na nové Tesle Roadster stále pracujeme a chceme ji dostat na trh co možná nejdříve. Na druhou stranu tento plán koliduje s jasně danou dlouholetou strategií Tesly. To je dostat elektrické vozy k masám. A jak asi chápete, Roadster není masový produkt. Z podstaty věci tak nepředstavuje tu hlavní z aktuálních priorit. Času navíc však využíváme bez zbytku. Vylepšili jsme totiž snad každý myslitelný aspekt.“
Čtěte také: V aukci se prodala původní Tesla Roadster, cena vystřelila do rekordních výšin
Nově do celé záležitosti vnesl více světla šéfdesignér Tesly, Franz von Holzhausen. Ten v nedávném podcastu Ryana McCaffreyho prohlásil, že na novou Teslu Roadster se vyplatí – i přes nejrůznější pochybnosti – počkat. Také ujistil, že jak zrychlení, tak dojezd jsou stále na pořadu dne.
Jedním dechem však dodal, že za necelých 6 let od představení se celý projekt posunul o dlouhé míle dál, tudíž v mnoha ohledech prý bude novinka výrazně lepší nežli původní verze z roku 2017. Jestli se však elektromobilu Tesla Roadster 2. generace dočkáme ještě letos, však Holzhausen neprozradil, informuje InsideEVs.
Krátce po premiéře druhé generace velmi anticipované Tesly Roadster se Elon Musk dušoval, že kromě skvělé výbavy půjde švihácký elektromobil do prodeje někdy na přelomu let 2020 a 2021 (výroba měla započít v roce 2020 – pozn. redakce). Tesla také velmi záhy začala vybírat první zálohy ve výši 50 000 až 250 000 dolarů.
Při aktuálním kurzu osciluje peněžité vyjádření v korunách mezi jedním a pěti a půl miliony za super stroj s ďábelským zrychlením z 0–96 km/h za 1,9 s a avizovaným dojezdem až 1 000 km (!).
Jenže poté jako by se po Tesle Roadster 2 zem slehla. Automobilka vůz de facto přes noc vymazala z oficiálního ceníku a přestala přijímat rezervace. Ještě zkraje loňského roku Musk ujišťoval, že zahájení výroby nic nestojí v cestě, každopádně od té doby je ticho po pěšině.
„Na nové Tesle Roadster stále pracujeme a chceme ji dostat na trh co možná nejdříve. Na druhou stranu tento plán koliduje s jasně danou dlouholetou strategií Tesly. To je dostat elektrické vozy k masám. A jak asi chápete, Roadster není masový produkt. Z podstaty věci tak nepředstavuje tu hlavní z aktuálních priorit. Času navíc však využíváme bez zbytku. Vylepšili jsme totiž snad každý myslitelný aspekt.“
Čtěte také: V aukci se prodala původní Tesla Roadster, cena vystřelila do rekordních výšin
Nově do celé záležitosti vnesl více světla šéfdesignér Tesly, Franz von Holzhausen. Ten v nedávném podcastu Ryana McCaffreyho prohlásil, že na novou Teslu Roadster se vyplatí – i přes nejrůznější pochybnosti – počkat. Také ujistil, že jak zrychlení, tak dojezd jsou stále na pořadu dne.
Jedním dechem však dodal, že za necelých 6 let od představení se celý projekt posunul o dlouhé míle dál, tudíž v mnoha ohledech prý bude novinka výrazně lepší nežli původní verze z roku 2017. Jestli se však elektromobilu Tesla Roadster 2. generace dočkáme ještě letos, však Holzhausen neprozradil, informuje InsideEVs.