Nejen po zemi se lze přepravovat na malé i velké vzdálenosti. Zdá se, že doba létajících taxíků se blíží.
Airbus, Aeroports de Paris a Pařížský dopravní úřad zkoumají, jestli by šlo k přepravě návštěvníků využívat autonomních létajících taxíků. Zatím se hovoří o studii, ale plán má mít i reálnější obrysy. Do konce roku má například dojít k výběru místa, kde by bylo možné postavit jakýsi “hub” pro tyto létající taxíky. Zbudování této jakési základny by bylo prvním krokem k reálným, testovacím letům. Taxíky by se při letech držely ve vzdušných koridorech pro vrtulníky.
Doba, kdy se budeme moci vyhnout dopravním zácpám a dostat se rychle z jednoho konce města na druhý, se tak přibližuje. Velcí výrobci, jako Airbus nebo Boeing, už pracují na vlastních řešeních, která jsou buď ve fázi vývoje nebo dokonce testování.
Nejen po zemi se lze přepravovat na malé i velké vzdálenosti. Zdá se, že doba létajících taxíků se blíží.
Airbus, Aeroports de Paris a Pařížský dopravní úřad zkoumají, jestli by šlo k přepravě návštěvníků využívat autonomních létajících taxíků. Zatím se hovoří o studii, ale plán má mít i reálnější obrysy. Do konce roku má například dojít k výběru místa, kde by bylo možné postavit jakýsi “hub” pro tyto létající taxíky. Zbudování této jakési základny by bylo prvním krokem k reálným, testovacím letům. Taxíky by se při letech držely ve vzdušných koridorech pro vrtulníky.
Doba, kdy se budeme moci vyhnout dopravním zácpám a dostat se rychle z jednoho konce města na druhý, se tak přibližuje. Velcí výrobci, jako Airbus nebo Boeing, už pracují na vlastních řešeních, která jsou buď ve fázi vývoje nebo dokonce testování.