Neuplyne snad ani týden, aniž bychom nedostali další predikce a fámy o chystaném Apple Car. Tentokrát si pustil pusu na špacír uznávaný analytik z investiční banky Morgan Stanley, který tvrdí, že by nadcházející elektrický vůz cupertinské společnosti mohl být už od začátku plně autonomní. To znamená naprosto bez volantu. Kam se tedy hrabe revoluční volant od Tesly?
Jeden z analytiků banky ve svém reportu tvrdí: Je to jen náš pohled, ale Apple Car s volantem je jako iPhone s fyzickými tlačítky a stočeným gumovým kabelem ve zdi. Za nás v redakci se spíš klaníme k variantě s fyzickým řízením vozu, už jen kvůli tomu, že by cupertinská společnost měla opravdu velké problémy s nasazením plně autonomního auta do provozu.
Čtěte také: Apple Car v ohrožení: Hyundai a Kia přestávají komunikovat s Applem
Pokud Apple opravdu chystá svůj vlastní elektromobil, tak je zcela určitě v jeho zájmu, aby se začal prodávat co nejdříve po uvedení. Investice do takového projektu jsou až gigantické a firma bude zcela určitě chtít co nejrychlejší návratnost. Pokud by opravdu zvažovali zcela autonomní verzi, museli by si projít ještě před uvedením šíleně zdlouhavým procesem legislativy. A povolení by dostali stejně jen v pár zemích.
Neuplyne snad ani týden, aniž bychom nedostali další predikce a fámy o chystaném Apple Car. Tentokrát si pustil pusu na špacír uznávaný analytik z investiční banky Morgan Stanley, který tvrdí, že by nadcházející elektrický vůz cupertinské společnosti mohl být už od začátku plně autonomní. To znamená naprosto bez volantu. Kam se tedy hrabe revoluční volant od Tesly?
Jeden z analytiků banky ve svém reportu tvrdí: Je to jen náš pohled, ale Apple Car s volantem je jako iPhone s fyzickými tlačítky a stočeným gumovým kabelem ve zdi. Za nás v redakci se spíš klaníme k variantě s fyzickým řízením vozu, už jen kvůli tomu, že by cupertinská společnost měla opravdu velké problémy s nasazením plně autonomního auta do provozu.
Čtěte také: Apple Car v ohrožení: Hyundai a Kia přestávají komunikovat s Applem
Pokud Apple opravdu chystá svůj vlastní elektromobil, tak je zcela určitě v jeho zájmu, aby se začal prodávat co nejdříve po uvedení. Investice do takového projektu jsou až gigantické a firma bude zcela určitě chtít co nejrychlejší návratnost. Pokud by opravdu zvažovali zcela autonomní verzi, museli by si projít ještě před uvedením šíleně zdlouhavým procesem legislativy. A povolení by dostali stejně jen v pár zemích.