“Převratný vůz s aerodynamicky uhlazenými tvary na pomezí tradičního a sportovně pojatého SUV zdůrazňuje výjimečnost a futuristickou konstrukci, avšak z hlediska kvality, bezpečnosti a komfortu se jedná o skutečný Mercedes-Benz mezi elektromobily.”
Dva elektromotory mají výkon 300 kW, který je přenášen na všechna kola. Zrychlení 0-100 km/h díky tomu auto zvládne za 5,1 sekundy. To nejsou špatné parametry na 4,8 metru dlouhý elektromobil.
Z řady EQ je model EQC prvním, další model přijde ještě v tomto roce. Cena je nastavena na 1 965 000 korun za verzi EQC 400 4MATIC a ve standardní výbavě dostane zákazník světlomety MULTIBEAM LED, multimediální systém s hlasovým ovládáním, možnost spustit klimatizaci nebo vytápění na dálku, navigační systém, pohon všech kol nebo asistenční systémy. A teď se upřímně zeptejme sami sebe – kdo potřebuje k životu víc?
Akumulátory mají kapacitu 80 kWh a Mercedes uvádí spotřebu 22,2 kWh/100 km. Dojezd by tedy měl být až 450 km. Dobíjení je možné maximálním výkonem 110 kW a doba nabíjení z 10 na 80 % by měla být kolem 40 minut.
Na elektromobily od Mercedesu jsme velice zvědavi. Zejména nás zajímá, jak si povedou mezi stále silnější konkurencí, která pomalu tlačí ceny dolů.
Takto EQC popisuje samotná automobilka:
“Převratný vůz s aerodynamicky uhlazenými tvary na pomezí tradičního a sportovně pojatého SUV zdůrazňuje výjimečnost a futuristickou konstrukci, avšak z hlediska kvality, bezpečnosti a komfortu se jedná o skutečný Mercedes-Benz mezi elektromobily.”
Dva elektromotory mají výkon 300 kW, který je přenášen na všechna kola. Zrychlení 0-100 km/h díky tomu auto zvládne za 5,1 sekundy. To nejsou špatné parametry na 4,8 metru dlouhý elektromobil.
Z řady EQ je model EQC prvním, další model přijde ještě v tomto roce. Cena je nastavena na 1 965 000 korun za verzi EQC 400 4MATIC a ve standardní výbavě dostane zákazník světlomety MULTIBEAM LED, multimediální systém s hlasovým ovládáním, možnost spustit klimatizaci nebo vytápění na dálku, navigační systém, pohon všech kol nebo asistenční systémy. A teď se upřímně zeptejme sami sebe – kdo potřebuje k životu víc?
Akumulátory mají kapacitu 80 kWh a Mercedes uvádí spotřebu 22,2 kWh/100 km. Dojezd by tedy měl být až 450 km. Dobíjení je možné maximálním výkonem 110 kW a doba nabíjení z 10 na 80 % by měla být kolem 40 minut.