Elektromobil EQC je považován za hlavního konkurenta Modelu X od Tesly. Uvidíme, jak se bude prodávat.
Automobilka s hvězdou ve znaku je připravena začít s výrobou svého prvního plně elektrického modelu. EQC má začít na sto kusech denně, ale postupem času by mělo z továrny vyjíždět těchto elektromobilů každý den zhruba dvě stě.
Objednávky otevřela automobilka teprve před několika dny, ale stejně, jako například u Audi e-tron, je výroba zatím omezená a to zejména díky bateriím. Není problém se samotnými dodávkami článků, ale s kompletací. 6 modulů, z nichž každý tvoří 384 článků celou je natolik složitých na výrobu, že to zatím celou produkci výrazně brzdí. Mercedesu dodává články jihokorejská firma LG Chem.
EQC má dojezd 320 kilometrů a to díky baterii s kapacitou 80 kWh. Výkon 402 koní uděluje vozidlu zrychlení 0-97 km/h za 4,9 sekundy. Maximální rychlost je 180 km/h. EQC je, jak už jsme naznačili, konkurentem především Modelu X, ale třeba i Jaguaru I-PACE.
Zdroj: teslarati
Elektromobil EQC je považován za hlavního konkurenta Modelu X od Tesly. Uvidíme, jak se bude prodávat.
Automobilka s hvězdou ve znaku je připravena začít s výrobou svého prvního plně elektrického modelu. EQC má začít na sto kusech denně, ale postupem času by mělo z továrny vyjíždět těchto elektromobilů každý den zhruba dvě stě.
Objednávky otevřela automobilka teprve před několika dny, ale stejně, jako například u Audi e-tron, je výroba zatím omezená a to zejména díky bateriím. Není problém se samotnými dodávkami článků, ale s kompletací. 6 modulů, z nichž každý tvoří 384 článků celou je natolik složitých na výrobu, že to zatím celou produkci výrazně brzdí. Mercedesu dodává články jihokorejská firma LG Chem.
EQC má dojezd 320 kilometrů a to díky baterii s kapacitou 80 kWh. Výkon 402 koní uděluje vozidlu zrychlení 0-97 km/h za 4,9 sekundy. Maximální rychlost je 180 km/h. EQC je, jak už jsme naznačili, konkurentem především Modelu X, ale třeba i Jaguaru I-PACE.
Zdroj: teslarati