Mercedes-Benz S 560 e: vylepšený plug-in hybrid pro mafiány?

Jste mafián? Pokud jste odpověděli, že ano, mám pro vás další otázku. Jste moderní mafián? Pokud totiž nejezdíte nejmodernější plug-in hybridní verzí, tak asi máte co zlepšovat. A hlavně pro vás jsou tyto řádky.

Pro Mercedes je to již třetí verze hybridního modelu S-Class. Ta první byla představena již před 9 lety, druhá v roce 2014 a ta letošní pod názvem EQ power lze objednávat od minulého týdne. Nový model S 560 e je vybaven baterií s vyšší kapacitou – 13,5 kWh, která by měla v ideálních podmínkách posloužit až na 50 elektrických kilometrů. Baterie je nejen silnější než u předchozí verze, ale i výrazně menší, takže by se mohl zvětšit zavazadlový prostor. Chápete? Víc místa v kufru = větší počet mrtvol, nebo tak nějak..

Až budete prchat před muži zákona, bude se hodit kombinovaný výkon 367 koní benzínové V6 a současně elektrického pomocníka o výkonu 90 kW. Mercedes současně uvádí spotřebu okolo 2,5 litru, takže potěší i spořivější zloduchy..

Plug-in hybridy nabízejí zákazníkům výhody dvou světů: ve městě běží většinou v celoelektrickém režimu, zatímco na dlouhých cestách těží z rozsahu spalovacího motoru. Celkově činí vozidlo efektivnější, protože mohou nejprve získat energii a za druhé umožnit, aby spalovací motor běžel v příznivém provozním rozsahu. Vysoce účinný akumulátorový systém v třídě S přichází poprvé od 100% dceřiné společnosti Deutsche ACCUMOTIVE společnosti Daimler.

Díky vodou chlazené palubní nabíječce s výkonem 7,4 kW lze baterii nabíjet od 10 do 100% za cca 1,5 hodiny na Wallboxu. Totéž je možné za přibližně 5 hodin i na konvenční elektrické zásuvce. Celkem 9 jízdních režimů, které si můžete zvolit, řídí vzájemnou interakci technologií, což znamená, že řidič má vždy konečné rozhodnutí o tom, jakou kombinaci použije. Za tímto účelem přístroj ECO Assist využívá údaje ze všech asistenčních údajů včetně navigačního systému, a upozorňuje řidiče, kdy je nejvhodnější ubrat plyn, a to jak na displeji, tak i odporem plynového pedálu. Odměnou tak může být více elektrických kilometrů, které ještě víc zdůrazní pohodlí na palubě..

Model S 560 e je mimořádně komfortní i díky výjimečné klimatizaci. Vysokonapěťový palubní elektrický systém dodává energii i pro kompresor elektrického chladiva a vysokonapěťový ohřívač. Oba umožňují dostatečnou kontrolu klimatu v interiéru nejen v létě, ale i v zimě, protože mohou pracovat i bez spalovacího motoru.

A cena? Ale no tak, ta vás přeci nezajímá, ale pokud přeci jen… něco málo přes 2,5 milionu.. brnkačka.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Mercedes-Benz S 560 e: vylepšený plug-in hybrid pro mafiány?

Jste mafián? Pokud jste odpověděli, že ano, mám pro vás další otázku. Jste moderní mafián? Pokud totiž nejezdíte nejmodernější plug-in hybridní verzí, tak asi máte co zlepšovat. A hlavně pro vás jsou tyto řádky.

Pro Mercedes je to již třetí verze hybridního modelu S-Class. Ta první byla představena již před 9 lety, druhá v roce 2014 a ta letošní pod názvem EQ power lze objednávat od minulého týdne. Nový model S 560 e je vybaven baterií s vyšší kapacitou – 13,5 kWh, která by měla v ideálních podmínkách posloužit až na 50 elektrických kilometrů. Baterie je nejen silnější než u předchozí verze, ale i výrazně menší, takže by se mohl zvětšit zavazadlový prostor. Chápete? Víc místa v kufru = větší počet mrtvol, nebo tak nějak..

Až budete prchat před muži zákona, bude se hodit kombinovaný výkon 367 koní benzínové V6 a současně elektrického pomocníka o výkonu 90 kW. Mercedes současně uvádí spotřebu okolo 2,5 litru, takže potěší i spořivější zloduchy..

Plug-in hybridy nabízejí zákazníkům výhody dvou světů: ve městě běží většinou v celoelektrickém režimu, zatímco na dlouhých cestách těží z rozsahu spalovacího motoru. Celkově činí vozidlo efektivnější, protože mohou nejprve získat energii a za druhé umožnit, aby spalovací motor běžel v příznivém provozním rozsahu. Vysoce účinný akumulátorový systém v třídě S přichází poprvé od 100% dceřiné společnosti Deutsche ACCUMOTIVE společnosti Daimler.

Díky vodou chlazené palubní nabíječce s výkonem 7,4 kW lze baterii nabíjet od 10 do 100% za cca 1,5 hodiny na Wallboxu. Totéž je možné za přibližně 5 hodin i na konvenční elektrické zásuvce. Celkem 9 jízdních režimů, které si můžete zvolit, řídí vzájemnou interakci technologií, což znamená, že řidič má vždy konečné rozhodnutí o tom, jakou kombinaci použije. Za tímto účelem přístroj ECO Assist využívá údaje ze všech asistenčních údajů včetně navigačního systému, a upozorňuje řidiče, kdy je nejvhodnější ubrat plyn, a to jak na displeji, tak i odporem plynového pedálu. Odměnou tak může být více elektrických kilometrů, které ještě víc zdůrazní pohodlí na palubě..

Model S 560 e je mimořádně komfortní i díky výjimečné klimatizaci. Vysokonapěťový palubní elektrický systém dodává energii i pro kompresor elektrického chladiva a vysokonapěťový ohřívač. Oba umožňují dostatečnou kontrolu klimatu v interiéru nejen v létě, ale i v zimě, protože mohou pracovat i bez spalovacího motoru.

A cena? Ale no tak, ta vás přeci nezajímá, ale pokud přeci jen… něco málo přes 2,5 milionu.. brnkačka.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."