Jste mafián? Pokud jste odpověděli, že ano, mám pro vás další otázku. Jste moderní mafián? Pokud totiž nejezdíte nejmodernější plug-in hybridní verzí, tak asi máte co zlepšovat. A hlavně pro vás jsou tyto řádky.
Pro Mercedes je to již třetí verze hybridního modelu S-Class. Ta první byla představena již před 9 lety, druhá v roce 2014 a ta letošní pod názvem EQ power lze objednávat od minulého týdne. Nový model S 560 e je vybaven baterií s vyšší kapacitou – 13,5 kWh, která by měla v ideálních podmínkách posloužit až na 50 elektrických kilometrů. Baterie je nejen silnější než u předchozí verze, ale i výrazně menší, takže by se mohl zvětšit zavazadlový prostor. Chápete? Víc místa v kufru = větší počet mrtvol, nebo tak nějak..
Až budete prchat před muži zákona, bude se hodit kombinovaný výkon 367 koní benzínové V6 a současně elektrického pomocníka o výkonu 90 kW. Mercedes současně uvádí spotřebu okolo 2,5 litru, takže potěší i spořivější zloduchy..
Plug-in hybridy nabízejí zákazníkům výhody dvou světů: ve městě běží většinou v celoelektrickém režimu, zatímco na dlouhých cestách těží z rozsahu spalovacího motoru. Celkově činí vozidlo efektivnější, protože mohou nejprve získat energii a za druhé umožnit, aby spalovací motor běžel v příznivém provozním rozsahu. Vysoce účinný akumulátorový systém v třídě S přichází poprvé od 100% dceřiné společnosti Deutsche ACCUMOTIVE společnosti Daimler.
Díky vodou chlazené palubní nabíječce s výkonem 7,4 kW lze baterii nabíjet od 10 do 100% za cca 1,5 hodiny na Wallboxu. Totéž je možné za přibližně 5 hodin i na konvenční elektrické zásuvce. Celkem 9 jízdních režimů, které si můžete zvolit, řídí vzájemnou interakci technologií, což znamená, že řidič má vždy konečné rozhodnutí o tom, jakou kombinaci použije. Za tímto účelem přístroj ECO Assist využívá údaje ze všech asistenčních údajů včetně navigačního systému, a upozorňuje řidiče, kdy je nejvhodnější ubrat plyn, a to jak na displeji, tak i odporem plynového pedálu. Odměnou tak může být více elektrických kilometrů, které ještě víc zdůrazní pohodlí na palubě..
Model S 560 e je mimořádně komfortní i díky výjimečné klimatizaci. Vysokonapěťový palubní elektrický systém dodává energii i pro kompresor elektrického chladiva a vysokonapěťový ohřívač. Oba umožňují dostatečnou kontrolu klimatu v interiéru nejen v létě, ale i v zimě, protože mohou pracovat i bez spalovacího motoru.
A cena? Ale no tak, ta vás přeci nezajímá, ale pokud přeci jen… něco málo přes 2,5 milionu.. brnkačka.
Jste mafián? Pokud jste odpověděli, že ano, mám pro vás další otázku. Jste moderní mafián? Pokud totiž nejezdíte nejmodernější plug-in hybridní verzí, tak asi máte co zlepšovat. A hlavně pro vás jsou tyto řádky.
Pro Mercedes je to již třetí verze hybridního modelu S-Class. Ta první byla představena již před 9 lety, druhá v roce 2014 a ta letošní pod názvem EQ power lze objednávat od minulého týdne. Nový model S 560 e je vybaven baterií s vyšší kapacitou – 13,5 kWh, která by měla v ideálních podmínkách posloužit až na 50 elektrických kilometrů. Baterie je nejen silnější než u předchozí verze, ale i výrazně menší, takže by se mohl zvětšit zavazadlový prostor. Chápete? Víc místa v kufru = větší počet mrtvol, nebo tak nějak..
Až budete prchat před muži zákona, bude se hodit kombinovaný výkon 367 koní benzínové V6 a současně elektrického pomocníka o výkonu 90 kW. Mercedes současně uvádí spotřebu okolo 2,5 litru, takže potěší i spořivější zloduchy..
Plug-in hybridy nabízejí zákazníkům výhody dvou světů: ve městě běží většinou v celoelektrickém režimu, zatímco na dlouhých cestách těží z rozsahu spalovacího motoru. Celkově činí vozidlo efektivnější, protože mohou nejprve získat energii a za druhé umožnit, aby spalovací motor běžel v příznivém provozním rozsahu. Vysoce účinný akumulátorový systém v třídě S přichází poprvé od 100% dceřiné společnosti Deutsche ACCUMOTIVE společnosti Daimler.
Díky vodou chlazené palubní nabíječce s výkonem 7,4 kW lze baterii nabíjet od 10 do 100% za cca 1,5 hodiny na Wallboxu. Totéž je možné za přibližně 5 hodin i na konvenční elektrické zásuvce. Celkem 9 jízdních režimů, které si můžete zvolit, řídí vzájemnou interakci technologií, což znamená, že řidič má vždy konečné rozhodnutí o tom, jakou kombinaci použije. Za tímto účelem přístroj ECO Assist využívá údaje ze všech asistenčních údajů včetně navigačního systému, a upozorňuje řidiče, kdy je nejvhodnější ubrat plyn, a to jak na displeji, tak i odporem plynového pedálu. Odměnou tak může být více elektrických kilometrů, které ještě víc zdůrazní pohodlí na palubě..
Model S 560 e je mimořádně komfortní i díky výjimečné klimatizaci. Vysokonapěťový palubní elektrický systém dodává energii i pro kompresor elektrického chladiva a vysokonapěťový ohřívač. Oba umožňují dostatečnou kontrolu klimatu v interiéru nejen v létě, ale i v zimě, protože mohou pracovat i bez spalovacího motoru.
A cena? Ale no tak, ta vás přeci nezajímá, ale pokud přeci jen… něco málo přes 2,5 milionu.. brnkačka.