Legendární Lamborghini po více jak 20 letech mění své logo. Zuřící býk zůstává, ovšem dostává mnohem modernější design, který prý více ladí s hodnotami italské společnosti. Přepracované jsou i barvy loga a font, ten už však nebudeme vídat tak často.
Jak sděluje samotná automobilka prostřednictvím tiskové zprávy, tak přináší nové logo. To budeme vídat na všech dalších automobilech firmy, přičemž nový design „lépe reprezentuje odvážnost, nepředvídatelnost a autentičnost značky,“ což jsou její hlavní hodnoty. Dalo by se říci, že se Lamborghini konečně odhodlalo přidat do mánie minimalismu, které značky celosvětově v posledních letech propadají.
Mimo to je další novinkou fakt, že se mýtický býk začal objevovat na webových stránkách či sociálních sítích zcela samostatně. Nedoprovází ho tak již nápis Lamborghini či zlatavý štít, na které jsme všichni zvyklí.
Čtěte také: Lamborghini chystá elektromobily jako z jiného vesmíru
Prvním nositelem nového loga by se mohl stát chystaný plug-in hybrid verze oblíbeného SUV Lamborghini Urus. K jeho představení by mělo dojít již během několika pár následujících měsíců. Další přírůstek s novým logem by mohl být následovník Lamborghini Huracán, ten by měl dorazit koncem tohoto roku.
Omlazení značky je dalším krokem aktuální byznys strategie zvané Direzione Cor Tauri, která má vést až k elektrifikaci legendárního výrobce sportovních automobilů. V rámci této strategie se máme dočkat elektrifikace nabídky Lamborghini do konce letošního roku, představení plně elektrického vozidla vycházejícího z konceptu crossoveru Lanzador by pak mělo proběhnout přibližně v roce 2028.
Legendární Lamborghini po více jak 20 letech mění své logo. Zuřící býk zůstává, ovšem dostává mnohem modernější design, který prý více ladí s hodnotami italské společnosti. Přepracované jsou i barvy loga a font, ten už však nebudeme vídat tak často.
Jak sděluje samotná automobilka prostřednictvím tiskové zprávy, tak přináší nové logo. To budeme vídat na všech dalších automobilech firmy, přičemž nový design „lépe reprezentuje odvážnost, nepředvídatelnost a autentičnost značky,“ což jsou její hlavní hodnoty. Dalo by se říci, že se Lamborghini konečně odhodlalo přidat do mánie minimalismu, které značky celosvětově v posledních letech propadají.
Mimo to je další novinkou fakt, že se mýtický býk začal objevovat na webových stránkách či sociálních sítích zcela samostatně. Nedoprovází ho tak již nápis Lamborghini či zlatavý štít, na které jsme všichni zvyklí.
Čtěte také: Lamborghini chystá elektromobily jako z jiného vesmíru
Prvním nositelem nového loga by se mohl stát chystaný plug-in hybrid verze oblíbeného SUV Lamborghini Urus. K jeho představení by mělo dojít již během několika pár následujících měsíců. Další přírůstek s novým logem by mohl být následovník Lamborghini Huracán, ten by měl dorazit koncem tohoto roku.
Omlazení značky je dalším krokem aktuální byznys strategie zvané Direzione Cor Tauri, která má vést až k elektrifikaci legendárního výrobce sportovních automobilů. V rámci této strategie se máme dočkat elektrifikace nabídky Lamborghini do konce letošního roku, představení plně elektrického vozidla vycházejícího z konceptu crossoveru Lanzador by pak mělo proběhnout přibližně v roce 2028.